Opowiadania - str 253

Czytaj autorskie teksty
  • Gwałt w lesie

    Spokojny klimat ciepłych lipcowych nocy w małym miasteczku należał do przyjemności, z których Daria z przyjemnością korzystała. Tak samo było dzisiaj kiedy wracała od ...

  • Niezapomniana miłość część2

    Idąc do Cbrki brata uśmiechałam się. Podeszłam do niego -przepraszam, mój Ty braciszku -Juz się tak nie przymilaj tylko zakladaj kask i jedziemy do domu a tam mi powiesz co ...

  • "Wybraniec. cz.1"

    Sir Randon długo wędrował po leśnych rozdrożach. Słońce mocno grzało jego złotą zbroje sprawiając że upał nie dawał mu spokoju. Po chwili zatrzymał konia i ...

  • Przyjemności nigdy nie za wiele ♥

    Budzę się rano i patrzę, że jeszcze sobie słodko śpisz. Odkrywam powolutku kołderkę z Ciebie, aby Cię nie obudzić i daję tobie buziaka w usta. Schodzę niżej całując ...

  • Skądś ja znam ! cz. 2

    Pierwszy trening. Myślałeś, że będzie gorzej, bo przecież trochę zsu nie miałeś zupełnego kontakt z piłką przez konturję . Nagle usłyszałeś gwizdek, czyli koniec ...

  • Obrzydlistwo

    Na wstępie... NIE NIE JEST TO O MNIE, JEST TO BOWIEM FIKCJA LITERACKA D: - Obrzydliwe... Zagryzam palce w mojej buzi. Oczy pieką mnie coraz bardziej. Pociągam nosem. Łzy ...

  • "Skoki moim zyciem...doslownie-rozdzial 7"

    Po spacerze Kamila spakowala się do szkoly i polozyla do lozka. Myslala jak to bedzie w nowym miejscu, czy sobie poradzi zupelnie sama. W koncu zmeczona rozmyslaniem usnela. Rano ...

  • Just another vampire story...

    ROZDZIAŁ 1 "Ciemno wszędzie, głucho wszędzie..." Samotna droga w lesie na obrzeżach miasta nigdy nie zwiastuje niczego dobrego. Tak było i tym razem. Warunki ...

  • Urzędniczka Kasia

    Historia, którą mam Wam zamiar opowiedzieć zdarzyła mi się naprawdę. Nie wiem jak wiele jest tu takich opowiadań, ale zaręczam, że to jest prawdziwe. Mam na imię ...

  • Pragnę.

    Pragnę. Pragnę być Nią, aby Go mieć. Chcę Jej włosów na swej głowie. Pięknych oczu zamiast moich. Ust; z których wydobywał się będzie przepiękny dźwięk - Jej ...

  • Pomiędzy~

    Noc staje się poskromieniem moich lęków, wyzwaniem. Topię się w morzu ciemności. Droga staje się kręta i ledwo widoczna. Lampy palą się gdzieniegdzie, ale ich światło ...

  • Złote liście

    Dzień jak codzień, innymi słowy lato chyliło się ku końcowi zabarwiając swe liście na rozmaite kolory. Jednak ja siedziałem teraz na jednej z tych starych i zielonych ...

  • Studentka Monika

    Historia jest autentyczna, mająca miejsce pewien czas temu. Kilka dni po zdaniu matur, dostałem się na studia. Był to mój wymarzony kierunek, cieszyłem się z tego powodu ...