Opowiadania - str 264

Czytaj autorskie teksty
  • "180 stopni" cz. 2

    Po pół roku oczekiwania doczekaliście się 2 części 180 stopni, w której nic, a nic się nie dowiecie! Oprócz tego, że będzie użyty tu motyw aniołów, demonów i ...

  • Unhealthy || prolog

    Towarzyszy temu ból którego nie jestem w stanie opisać, ale nie jest on przykry. Nie chcesz, żeby to się kończyło. To coś na kształt rozrywanej duszy. Kto raz ...

  • Mój pierwszy raz i następne VIII

    - Mam dla was nowinę... - Martin przyszedł na spotkanie piątkowe jako ostatni. Siedziałam już na kolanach pana Mirka a jego dłonie błądziły: jedna po moich plecach a ...

  • Po długiej przerwie.

    Nie zapowiadało się zbyt ciekawie, deszczowy wiosenny dzień wprawiał mnie w ponury nastrój. Przypomniałam sobie że kiedyś pisałam opowiadania różnej treści, więc ...

  • Stara znajomość

    Siedząc przy barze popijałam piwo z butelki i przyglądałam się ludziom na około. Większość z nich podrygiwała w rytm muzyki ocierając się o siebie, inni siedzieli przy ...

  • A można było inaczej...

    Pewnego dnia rudy, szesnastoletni chłopak po powrocie do domu dowiedział się, że jego rodzice podjęli decyzję o przeprowadzce z Poznania do Warszawy. Ku zdziwieniu rodziców ...

  • Spotkanie po latach...cz.3

    Hej! Oto kolejna część. Dedykuję ją mojej przyjaciółce Edycie. Życzę miłego czytania! Komentujcie! Popijałam zamyślona alkohol gdy nagle do salonu wpadł Zack z ...

  • Seksowna niania

    Witam. Piszę pierwszy raz, więc proszę o wyrozumiałość. Ta część opowiadania to krótki wstęp. Napiszcie czy pomysł jest dobry, czy się podoba i czy mam to ...

  • Nie dla mnie przyjaźń z "alkoholem"

    Wiesz co jest najgorsze? Że inni uważają Cię za całkowite dno, za głupia osobę, a tak naprawdę masz za dużo myśli by je wypowiedzieć. Wybierasz jedną. Nie musisz ...

  • Tajemnicza dziewczyna

    Cofnijmy się do 2013 roku, kiedy to właśnie w dzień wigilijny przy świątecznym zamieszaniu, wchodząc do sklepu zauważyłam smutną, siedzącą dziewczynę. Była niezwykle ...

  • Szybko i wściekle

    Wyrd bid ful araed- jak mawiali duńscy wikingowie - przeznaczenie jest wszystkim. Nie można oszukać przeznaczenia, ani się przed nim ukryć. Wszystko, co możemy zrobić, to ...

  • Onieśmielająca - 7 lat później cz. 4

    Thiago Widok z drzwi na masturbującą się z pasją Silver był wprost idealny. Mogłem z bliska obserwować jak brunetka pieści zwinnymi palcami swoją nabrzmiałą szparkę ...

  • Pierwszy raz pana K...

    A oto jestem. Ostatnio byłem tu aktywny jak Jarosław.K w łóżku czyli prawie wcale. Może warto coś wreszcie naskrobać i znowu zostać w komentarzach zmieszany z błotem ...