Selekcja cz.VIII
- Auu, dziesięć, dziękuje Panie za wymierzenie kary - płaczliwym, schrypniętym głosem powiedziała dziewczyna rozciągnięta na czteroramiennej drewnianej konstrukcji ...
- Auu, dziesięć, dziękuje Panie za wymierzenie kary - płaczliwym, schrypniętym głosem powiedziała dziewczyna rozciągnięta na czteroramiennej drewnianej konstrukcji ...
Coś nowego :D Changeling cz.1 Dokładnie pamiętam ten dzień… wszystko było dobrze, do czasu. Siedziałam z rodzicami w domu, to miał być zwykły sobotni dzień ale w ...
I przychodzi kiedyś taki dzień, w którym myślisz sobie, że pomimo dostatecznej sumy na koncie, niezłego mieszkania i roboty, nie masz nic. Jesteś pustą laleczką. Bo kim ...
Julia Schodzę na dół, delikatnie stawiając stopy, tak, żeby nikogo nie obudzić. -Śmiesznie, - pomyślałam wchodząc do salonu.- Przecież w tygodniu jestem tutaj zupełnie ...
Daleko na wschodzie znajduje się mistyczna kraina – Erez. Rządził tam król srogi, ale sprawiedliwy. Władca ten miał dwie córki. Starsza córka, a zarazem następczyni ...
Uczucia. Debilizm. Miłość i przyjaźń, a także wszystkie więzi międzyludzkie. Idiotyzm. Wiara w siebie, pesymizm, optymizm. Bzdury. Poświęcenie i zaufanie, bezgraniczne ...
*Damian* Była cała zakrwawiona. Leżała tam bezwładna i bezbronna. Cholera, czy to musiało się stać? - Musimy ją zawieść do szpitala! - mówiłem przez łzy. Tak ...
No tak, teraz i ja się tutaj pojawiłam. Nie bez powodu założone konto i lekka anonimowość sprowadza mnie w te strony. Mam kilka twarzy. Pisze skrótami, czemu? Jak jestem ...
To był 3 maj. Wielkie święto, wszędzie powiewały biało-czerwone flagi i dało się odczuć patriotycznego ducha. Spacerowałem po parku, który wydawał się być małym ...
- Wstań Rose. – mama weszła do pokoju. - Nie dziś. – odrzekłam. - Moja droga, nie dziś jest od tygodnia. Wiem, że rozstanie boli ale nie możesz tylko leżeć, weź się ...
Cześć. Jestem Madison. Madison Tayler. Jak to pieszczotliwie ujęła moja matka: mała pieprzona ćpunka. Opowiem wam moją historię. Wszystko zaczęło się od rozwodu ...
Wojna to czas, to okres, to walka, to zło? Od bardzo dawna prowadzę wojnę. Każdy prowadzi własną wojnę w swojej głowie. Każdy z nas walczy o coś innego, każdy z nas ...
"Młody chłopak trzymający puszkę z piwem, uśmiechający się do obiektywu." Pamiętam, że właśnie wróciłam do miasta. Wyjechałam na pół roku do Anglii ...
Jestem Wiktoria, mam 16 lat. Nauka idzie mi bardzo dobrze, jednak mam problem z takim banalnym przedmiotem, jakim jest w-f. Nie wyjdę z tego ponieważ, zbliża się koniec roku a ...