Opowiadania - str 265

Czytaj autorskie teksty
  • Another Way Out - I'm not bulletproof (6)

    Tu jest tak ciepło.Otacza nas czerń, a brniemy po rozjarzonych kawałkach płonących skał. Lucyfer trzyma palce w ustach, z dosyć perwersyjnym uśmiechem. Patrzę na niego z ...

  • Szkolny seks - cz. 3 - Każde miejsce jest dobre

    Wróciłem zmęczony po basenie. Położyłem się od razu spać i zasnąłem po sekundzie. Obudziło mnie znane z wakacji uczucie. Ktoś ssał mojego penisa. Nie musiałem się ...

  • Udane przedstawienie

    Jestem prze­ko­nana, że każdy z Was kie­dy­kol­wiek czy­tał lub cho­ciaż sły­szał legendę o Smoku Wawel­skim. Potwór zie­jący ogniem, prze­ra­żony król i ...

  • Szczur cz. 11

    Podobno koty to jedyne zwierzęta, które dały się udomowić na swoich warunkach. Nie załapałem się, byłem szczurem. Musiałem się dostosować. Życie oczywiście płatało ...

  • Nieznajomy. Rozdział 3.

    Rozdział 3. I oto zaczęło się dorosłe życie, bez ingerencji rodziców. Teraz mogli, co najwyżej, zadzwonić i dowiedzieć się, co u mnie słychać. Nie mogli mnie non stop ...

  • Niepoważne romansidło

    Ona, spokojna i zadbana dziewczyna, dla której atrakcją jest wzajemne umalowanie się i poprzebieranie z koleżankami. On, rozrywkowy i nie szanujący prawa mężczyzna. Są ...

  • Tam pisze rzeby nie wyłanczać

    Czytasz tytuł. Myślisz- zwariowała. Twój mózg budzi się do pracy, gotowy jest wyłapać każdy malutki błąd. Dziewczyna nie potrafi posługiwać się ojczystym językiem ...

  • Mamusiu, nie odchodź...

    Chce mi się pić. Śniadanko było rano i minęło już trochę czasu. Więc chce mi się pić. Jestem sam w pokoiku. Jest taki duży, ale mebelków jest mało. Tylko moje ...

  • Kiedyś się rozsypie 1 ~

    Dobiegłem, żyje. Po zamknięciu się od środka mam pewność, że już nic mi nie grozi. Mam rację, odeszli. Kolejny dzień udało mi się przetrwać. Uśmiechnąłem się ...

  • Blondynka o zapachu wanilii

    Była piękną, niską, malutką, blondyneczką o magnetyzujących, ciemnych, dużych oczach. Jej krągłości przyciągały spojrzenia dużej ilości panów, jej obecność ...

  • Internetowym autorem być.

    Internet daje nam tę cudowną możliwość publikowania najróżniejszich opowiadań, od lekkich, miłosnych opowiastek, przez dramaty, po ostrą erotykę. Autorzy starają się ...

  • Nigdy nie zapomniałam cz.2.

    Nigdy nie zapomniałam ROZDZIAŁ. 2. Spuściłam momentalnie głowę do dołu i modliłam się, żeby nie zostać przez niego pożarta. Katie podeszła do mnie, jakby wyczuła w ...

  • Codzienność

    Znowu ten zasrany budzik. Na szczęście jest piątek. Nie zniosłabym ani jednego dnia dłużej tego fatalnego tygodnia. Uff. Mam 30 minut, żeby się ogarnąć. Pewnie znów ...

  • Ignorowany

    Już dawno nie czułem się tak jak czuje się dziś… Dzisiejszy dzień zaczął się dla mnie czymś czego nie doświadczyłem od bardzo dawna. Wczoraj wyskoczyłem z kolegami ...