Opowiadania - str 172

Czytaj autorskie teksty
  • Złudzenia

    …stoi w mroku u wezgłowia łóżka, nasłuchując odgłosów z sąsiedniego pomieszczenia. Za plecami ktoś bezszelestnie uchyla drzwi i wślizguje się do pokoju. Rusza w jego ...

  • Nadzieja umiera ostatnia - Rozdział 4 - Proszę

    DANTE Przejechaliśmy ledwie pół kilometra. Zatrzymałem auto na środku drogi ignorując fakt, że na skrzyżowaniu zapaliło się właśnie zielone światło. Pierwszy raz w ...

  • [02] Nie jestem twoja

    Miałam wrażenie, że wyglądałam jak kompletna idiotka, gapiąc się na niego, ale nie mogłam przestać. Jego widok, choć w zwykłym, roboczym stroju, poraził mnie jak ...

  • Ucieczka cz.VI

    Podeszłam do krawędzi budynku i spojrzałam w dół. Ulica z tej strony nie była ruchliwa. Przejeżdżało nią kilka samochód. Ludzi też było niewiele. Trafiłam chyba do ...

  • Strach cz3

    Powoli otworzyłam oczy, jednak miałam nadzieję że to tylko zły sen, ale nie. To działo się na prawdę. Naprawdę przeżyłam to piekło i na prawdę miałam w sobie ...

  • Niezwykłe życzenie Ani

    Wydarzyło się kilka lat temu… Wyjątkowo dłużyła nam się w tym roku jesień. Chłodny październik, a po nim paskudny, deszczowy listopad. Codziennie spoglądaliśmy w ...

  • Hebanowe drzwi

    Od dziecka fascynowały mnie drzwi. Najzwyklejsze w świecie kawałki drewna, które wyznaczały miejsce gdzie kończył się przyjazny dom, a zaczynał obcy świat. Gdy tylko ...

  • Mała POWRÓT (tajemnica) część 3.

    Żyje... Żyje! On żyje! Moja radość, moje wytchnienie i to co tak długo dusiłam, w tym martwym od bólu sercu, to co dawało nadzieje... Teraz nadzieja wygrała! Boże, jak ...

  • Reakcja Chemiczna część I

    Każdego dnia była monitorowana i nieświadoma tego. Każdy jej krok był poddawał analizie, nie mógł sobie pozwolić na błędy, praca była jego sposobem na życie więc ...

  • Bitwa o Ziemię - cz.3

    W centrum łączności zapadła cisza. Myślałem o tym, co może stać się kiedy najeźdźcy przechwycą substancję, to mógłby być koniec ludzkiej rasy. Potrzebowaliśmy ...

  • „Ostatni pionier”

    Wyobraź sobie świat, gdzie nikt już nie pamięta o zdobywcach kosmosu, świat w którym nowe planety podbijają wyłącznie autonomiczne maszyny, przekazujące na Ziemię ...

  • [01] Nie jestem twoja

    Z rozmowy wyszłam w jeszcze gorszym nastroju niż wcześniej, choć nie było jakoś tragicznie. Pan na mój widok uśmiechnął się lekko, choć widziałam, że starał się ...

  • Kilka dni naszego życia cz.7

    Myślicie, że bractwo będzie działało tak cały czas prawda? Wysyłanie pogróżek, listów, wychodzenie z zarośli i znaki na drodze. Nic z tych rzeczy. Jakimś dziwnym ...

  • Demon...

    Padał deszcz. Błękitne, niewinne niebo przysłoniły ciemne chmury skłaniające do myślenia o najciemniejszych aspektach istnienia. Ona siedziała przemoknięta przed ich ...