Opowiadania - str 174

Czytaj autorskie teksty
  • *Nadgodziny*

    UWAGA! ZAWIERA BRUTALNE I NIEPRZYZWOITE TREŚCI! Zjeżdżała windą z trzydziestego drugiego piętra, dość stara, zdezelowana już winda ruszała się ociężale, bujając się ...

  • Dramione - podwójne życie 2

    - I jak dogadujesz się z Malfoy'em? - zapytała Ginny Hermionę, siedząc na kolanach Harry'ego w Pokoju Wspólnym Gryfonów. Brunetka opierała się o pierś Rona ...

  • Miesiąc miodowy

    *Opowiadanie jest częścią większej całości - jeśli jesteś zainteresowany(a) zapraszam do przejrzenia listy moich opowiadań* Magda stała w hotelowej łazience i ...

  • Ostatnia wola

    Ponieważ ostatnio mam smutne życie, postanowiłam je zakończyć, a że moja kumpela jest jedyną osobą, na którą mogę liczyć, napisałam właśnie do niej. Od: ...

  • Jest-Takie-Miejsce 200 OSTATNIA

    Czuję podstęp. Nie jestem głupia i zawsze wiem, kiedy Jolka próbuje coś przede mną ukryć. Nie zdarza się to często, dlatego tak łatwo jest mi rozpoznać diametralną ...

  • Podwyżka

    *Witam po przerwie, opowiadanie jest częścią większej całości - jeśli jesteś zainteresowany(a) zapraszam do przejrzenia listy moich opowiadań* Ania (szczupła, wysoka ...

  • Chcę tego, chcę być szczęśliwa

    Nowa szkoła, nowi ludzie, nowa ja! Tak by się mogło jednak tylko wydawać, bo rzeczywistość okazała się brutalna. Bardzo brutalna. Wiecie jak to jest, nowa szkoła daje ...

  • Q. 1

    -Co podać? Chuda rudowłosa dziewczyna uniosła wyczekująco brew, plakietka na koszulce mówiła, że na imię ma Caroline, gdyby nie wychudzona sylwetka mogłabym ją uznać za ...

  • Baba Jaga

    Szczególne podziękowania dla Joanny Kamińskiej za wielogodzinne przemęczenie się z tekstem, żeby ułożyć go w jakąś, w miarę działającą, całość. Przy moich ...

  • Zacznijmy od nowa - Rozdział 1

    Postanowiłam zabrać kwiaty do swojego pokoju, aby rodzice ich nie zobaczyli, bo wiem, że byliby bardzo zaniepokojeni. Ustaliłam z Cass, że rano jak będziemy jechać do niej ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 77

    CIX Ana dotrzymała słowa. Dzięki jej wydatnej pomocy i staraniom Nefer dwukrotnie jeszcze zdołał usłużyć małżonce. Po tym wszystkim nie wydawał się już zdolny do ...

  • GROŹNA BUNTOWNICZKA - CZĘŚĆ 20 KONIEC

    Wstałem rano z planami na kilka dni. Tak szczęśliwy jak dziś to jeszcze nie byłem. Spojrzałem za okno i pięknie świeciło słońce. Właśnie tego było mi dzisiaj trzeba ...