Opowiadania - str 173

Czytaj autorskie teksty
  • [0] Nie jestem twoja

    Może nie byłam jeszcze w kwiecie wieku, ale miałam dziwne wrażenie, że dzisiaj był najgorszy dzień mojego życia. A przecież chciałam dobrze. Po pierwszym roku studiów ...

  • Zagubiona w błękicie. Rozdział 21

    Jason Dzisiaj jest bardzo ważny dzień dla Emily. Jej pierwszy dzień w szkole. Wczoraj, była tak zestresowana, że nie miałem pojęcia jak ją uspokoić. Teraz jest już ...

  • Ogień i woda (Sługa płomieni 4)

    Słusznie nazywano Lagunę najbardziej niezwykłym i najbardziej wyrafinowanym miastem Zachodu. Przede wszystkim nie posiadało murów obronnych, co dziwić musiało każdego ...

  • Test na Miłość

    Najlepszych i najpiękniejszych rzeczy na świecie nie można zobaczyć, ani dotknąć. Trzeba je poczuć sercem. Helen Keller Miłość- co to właściwie znaczy? Miłość w tej ...

  • Grzech

    Andrew Boock TEKST ZAWIERA TREŚCI, KTÓRE MOGĄ URAZIĆ UCZUCIA NIEKTÓRYCH OSÓB. CZYTACIE NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ. Grzech Tomasz wszedł na kamienne schody prowadzące ...

  • Świat jego oczami ~ Rozdział 4

    Poniedziałek nie jest moim ulubionym dniem tygodnia jak chyba zresztą u każdego. Z wielką niechęcią zwlekłam się z miękkiego łóżka. Po moim ciele przeszedł ...

  • Bożek cz. 12

    Piątek, piąteczek, piątunio. Mimo, że zwlokłem się z łóżka o bandyckiej porze, nawet wcześniej niż słońce zdecydowało się samo podnieść z wyrka, świadomość ...

  • Pociąg śmierci!

    Nastał kolejny rutynowy dzień w którym nie zapowiadało się nic niezwykłego. Wstałem z łóżka i poszedłem się umyć, ogolić i ubrać. Musiałem się spieszyć ...

  • Nowa Pizzeria cz.10 |THE END|

    Gdy dobiegłem do domu, opatrzyłem rany i po prostu czekałem...czekałem na kolejną noc...nie mogłem spać..nawet jeść...postanowiłem zakończyć to raz na ...

  • Z życia siatkarki - epilog

    Popatrzyłam na dziewczynkę siedzącą obok mnie. Jej małe rączki ściskały przytulankę, z którą się nie rozstawała. - Mamo ? - Tak, Rose ? Nie usłyszałam co moja ...

  • Niepokorna dziewica cz.4

    Intensywny rumieniec zdobił moja twarz, kiedy zbiegałam po schodach. Co ja najlepszego wyrabiam? Przez trzy lata udawało mi się pozostać w cieniu, a teraz, cztery miesiące ...

  • Trzy pytania, cz.5

    Dzień 5. Miesiąc nieznany (muszę się w końcu kogoś zapytać), niedziela. Rok 2017. Dalej szpital. Wojna powinna być neutralna dla muzyki. Często, gdy jedna z armii ...

  • Apo- 08. Śmierć Krystiana

    Weszli do domu. Pierwszy gospodarz, a za nim wściekły Krystian i Mariusz oraz obojętny Karol z Januszem. Coś się stało?- spytała Maria -No stało się, stało. Nie ma ...

  • Królowa czy Pionek?

    Ile jeszcze wiosen minie? Ile włosów spadnie z głowy? Ile razy twarz wykrzywi się w niekontrolowanym grymasie? Ile razy tak będzie? Świat skonstruowany z pionków, które i ...