Wakacyjna przygoda cz.12
Wakacyjna przygoda cz.12 Staś leżał na swoim łóżku. Otworzył ciężkie jak kilogram gwoździ powieki, i spojrzał na swój pokój. Wszędzie wkoło walały się opakowania ...
Wakacyjna przygoda cz.12 Staś leżał na swoim łóżku. Otworzył ciężkie jak kilogram gwoździ powieki, i spojrzał na swój pokój. Wszędzie wkoło walały się opakowania ...
15.07- długo wyczekiwany dzień wreszcie nadszedł. Był upał, lato i nasz wyjazd. Nasz- mój, mojej przyjaciółki Moniki i jej chłopaka, Kacpra. Ja niestety wtedy jeszcze ...
Jestem z chłopakiem troszkę czasu bardzo go kocham nie widzę świata poza nim!dLa Niego Jestem w StaNiE PoLiCzYć GwiAzDy Na NiEbiE TO On SpRaWiŁ żE CuDa StAłY SiĘ ...
W sąsiednim domu mieszkają mili starsi państwo ok 70 lat. Ich dzieci mieszkają w mieście mają już mężów, żony i dzieci. Pani Basia i pan Jan mają bardzo duży dom ...
Wakacyjna Przygoda Cz.9 Staś zasnął po południu i spał aż do rana. Mimo tylu przespanych godzin obudził się jeszcze bardziej zmęczony. Doczołgał się do toalety i ...
Pomogłem Ewie zrobić kolację i usiedliśmy do stołu razem z teściem(Ewa została w szlafroczku) -słuchajcie rozmawiałem z kolegą z wojska i okazało się że jego syn ...
Sylwia Baranowska z niedowierzaniem spojrzała na wyświetlacz smartfona. W ciągu godziny wykonała ponad trzydzieści prób połączenia się z Edytą. Żadnego z nich ...
Potrzebowałam takiej szczerej rozmowy z Damianem. To, że się lubimy było wiadomo od początku. Dzisiaj jednak jest mi bliższy, niż kiedykolwiek. Kiedy tak leżę na jego ...
-Jak dasz mi się przebrać, to w ogóle będzie fajnie!-powiedziałam z nutką ironi -Ja ci czegoś bronię? Śmiało!-powiedział to i w lustrze zauważyłam jego łobuzerski ...
Gdyby nie wsparcie dyrektorki i kilku wychowawców, nigdy w życiu nie udałoby mi się skrzyknąć ich w sobotę na ósmą rano. Z drugiej strony, kiedy ja chodziłam do liceum ...
Obudził mnie krzyk mamy, pewnie zaraz wparuje do pokoju i usłyszę.. nie dokończyłam myśleć nawet kiedy otworzyły się drzwi. -Zuźka cholera jasna! ile mam cię budzić? ...
Napisał, że ma imię Wojciech, ma czterdzieści lat i jest prawnikiem. W załączniku zamieścił kilka fotografii, z których wyciął twarz. Jawił się jako dobrze zbudowany ...
Kilka godzin później, stojąc na samym końcu kolejki do ścianki wspinaczkowej, cieszyłam się z porywistego wiatru, który chociaż trochę ochładzał nasze ciała podczas ...
A więc tak...Zaczęło się to w październiku 2005 roku. Miałam wtedy 14lat. Pewnego wieczoru strasznie mi się nudziło, miałam dopiero co doładowane konto wiec włączyłam ...