Miłosne - str 20

  • Mała śmierć (cz.IV) NASTKA

    Wizyta u ginekologa nie okazała się taka straszna jak myślała Nastka. Inaczej sobie to wszystko wyobrażała. Nie była kompletnie nieświadoma i mniej więcej miała ...

  • Niania. Część trzecia.

    Tego dnia długo nie mogłam dojść do siebie. Nie mam na myśli, tylko kołaczącego serca, ale też tego, jakim skutkiem skończyło się moje symulowanie. Zauroczyłam go ...

  • To na Ciebie czekałem cz.1

    Na schodach rozległy się kroki a raczej szuranie nogami po podłodze. W domu Kamińskich było to typowe dla ich nastoletniej córki Kingi, która każdego ranka przez ...

  • Emigrantki 5.

    Cały weekend razem z Olgą i Oliwką przesiedziałyśmy w necie. Chciałyśmy być jak najlepiej przygotowane do zadania. Przerobiłyśmy chyba milion postów na różnych ...

  • Dobrze być niezdarą ?! (cz. 3)

    7;00 czas wstawać. Ubrałam bluzę, jeansy i vansy. Włosy związałam w koka i zrobiłam lekki makijaż. Zjadłam śniadanie i wyszłam z domu. Przed blokiem zobaczyłam Alana i ...

  • Na zawsze cz.13

    Po skończonych lekcjach Olga wyszła ze szkoły. Przed budynkiem tradycyjnie czekał już na nią Max. Dziewczyna podeszła do niego i pocałowała go w policzek. -Olga mam do ...

  • Tinder Life cz.5- Koniec tego dobrego

    Po powrocie wykąpałem się jeszcze raz, bo wychodząc od niej musiałem założyć nieświeżą bieliznę. A mam fioła na tym punkcie i straszną bolączką było dla mnie ...

  • Romans, zdrada cz 1

    Czesc mam na imie Paulina i jestem w szczęśliwym związku z Piotrem którego poznałam przypadkowo na imprezie u mojej dobrej przyjaciółki.Przed Piotrkiem miałam chłopaka ...

  • Korepetytorka 5.

    Noc nie należała do spokojnych. Marysia miała kolejne ataki choroby. Mama była przy niej przez całą noc. Także chciałam pomóc, ale powiedziała, że najbardziej pomogę ...

  • Pamiętnik nastolatki cz. 3

    Przyszedł poniedziałek i trzeba było iść do szkoły. Wstałam rano, wyszłam z pokoju po prawej stronie jest łazienka po lewej pokój Agi, dalej po prawej schody na dół a ...

  • Kwarantanna. Część dwunasta.

    Nie trzeba być matką, psychologiem czy seksuologiem, by wiedzieć, że dla chłopaka pierwsza ejakulacja w pochwę jest tak samo ważna jak dla dziewczyny rozerwanie błony ...

  • Wakacyjna przygoda cz 4.

    Wakacyjna Przygoda Cz.4 Wiktoria spała bardzo długo. Zasnęła na kanapie około południa. Teraz było już późno. Słońce dawno zaszło. Czuła się okropnie. Jej policzki ...

  • Przyjaźń ?!

    Poznanie Łukasza było bardzo śmieszne. Wyśmiałam go w twarz, że jest brzydki. Nie obraził się i wymieniliśmy się numerami. Zaczęliśmy sobie ufać i zostaliśmy ...

  • Sekretna Miłość

    Był listopad, piątek. Wracałam piechotą z imprezy integracyjnej w banku, gdzie dostałam pracę po znajomości. Skończyłam licencjat z socjologii i poszłam na magisterkę ...