Miłosne - str 18

  • Korepetycje z matematyki cz.4

    Niedbale parkuję auto i oddaje chłopakowi kluczyki. Czekam, aż w kieszeni garniturowych spodni znajdzie klucze do domu, a kiedy w końcu przekraczam próg przedpokoju ...

  • ''Mroczny świat'' Rozdział 5

    - Boże! Coś ty sobie zrobia?!- usłyszałam jakby z daleka czyjś głos. Po chwili usłyszałam jeszcze jak ten ktoś dzwoni po pogotowie i przykłada coś do mojej ręki ...

  • Moja Ewa cz.7

    Do urodzin Adama nic specjalnego się nie wydarzyło dziewczyny zamówiły tort ,Ewa upiekła ciasto i w dniu urodzin przyszło do niego dwóch kolegów i trzy koleżanki.Monika ...

  • Czarna róża #1

    Miłość jest uczuciem, którego nie da się opisać. Niektórzy uwielbiają ją czuć, a inni po prostu nienawidzą. Przyczyną tego jest rana w sercu. Nie dosłownie. Ta rana ...

  • Historia Aśki 7

    Do pokoju wszedł Kamil był ubrany w elegancki garnitur. Patrzył na mnie palącym wzrokiem, od którego dostałam wypieków na twarzy. Dobrze że jest ciemno i nie widać tego ...

  • Wakacje 10

    Doskonały ojciec! Przerwał prace, znalazł czas, i odwiedził synka z żoną na wakacjach. Dostałam od niego bukiet kwiatów a Bartuś zabawkę. Byłam w szoku i nie ...

  • Niania. Część trzydziesta.

    Chciałam odpowiedzieć, że nie trzeba, bo już kończymy, ale powstrzymałam się. Zrobiłam za to coś innego. W pewnym sensie zignorowałam ją i wiedząc, że Sylwester jest ...

  • Żniwa 5.

    Nie spodziewałem się, że sprawy pójdą tak szybko! Przyznam szczerze, że jak dla mnie to chyba nawet trochę za szybko. Poprzednią noc spędziłem z Sabiną i wszystko ...

  • To na Ciebie czekałem cz.30

    Pierwsze uczucie jakie na nią spłynęło to radość. Radość, że go widzi i towarzyszące temu szalejące serce. Niestety perfekcyjnie zamaskowała tą radość. Następnie ...

  • Żniwa 3.

    Pamiętając o umowie, jaką zawarłem sam ze sobą, starałem się nie myśleć o tym, co miało się wydarzyć w nocy. To było bardzo trudne, ale jakimś cudem dałem rade ...

  • Pierwszy Pocałunek

    PIERWSZY POCAŁUNEK ROZDZIAŁ 1;d -Magda!- krzyknęła matka-Obiad! Już idę!- odkrzyknęła, i wstała z łóżka, poszła do pokoju. -No jak tam w szkole?- spytał ojciec ...

  • Parawan 2.

    Gdyby ktoś zmierzył poziom ekscytacji i podniecenia w całym pomieszczeniu, to zapewne byłby on kilkukrotnie przekroczony. Wszyscy siedzieli jak na szpilkach i z jednej strony ...

  • Wakacyjna przygoda cz 7.

    Wakacyjna Przygoda Cz.7 (Wiszę wam jeszcze opowiadanie za wczoraj, także proszę. Oto ono.Piszcie w komentarzach, komu kibicujecie (Zosi czy Wiktorii). Wezmę to pod uwagę w ...

  • Pamiętnik Majki cz. 12

    - Cieszę się, że Ty się cieszysz. -powiedziałam do Lenki, która za chwilę miała wychodzić na spotkanie z Zielińskim. Nagle ktoś zadzwonił do drzwi. - Ja pójdę ...