Miłosne - str 19

  • Pamietna data

    To był 25 października… dzień jak na jesień przypadało...wybierałam się do Marcina... przesiedziałam 3 godziny w samochodzie szczęśliwa że się z nim zobaczę... Gdy ...

  • Niegrzeczna dziewczyna. cz.1

    Nazywam się Sky Halter. Moja mama uwielbiała niebo, być może dlatego mam tak na imię. Jestem siedemnastoletnią uczennicą najgorszej szkole w Austin. Tak przynajmniej ...

  • Korepetytorka 32

    Przez chwile stałam jak wryta, nie do końca rozumiejąc, o co chodzi. Pierwszą myślą, jaka przyszła mi do głowy było to, że to jakaś prowokacja, a ja razem z Sylwią ...

  • Pamiętnik Majki cz. 19

    - Jak się czujesz? - przysiadłam na łóżku Lenki i dotknęłam jej czoła. - Lepiej. Rozważam czy pójść na zajęcia. - Nigdy w życiu! Pójdziesz dopiero w następnym ...

  • Wakacyjna miłość

    To zdarzyło się w wakacje. miałam wtedy 16 lat. On pojawił się jakby znikąd... Ale ja wiedziała, że nie mogę MU zaufać... Dwa miesiące wcześniej zdradził mnie ...

  • To na Ciebie czekałem cz.15

    Telefon leżał na komodzie w przedpokoju. Dzwonił już drugi raz, oświetlając ciemne pomieszczenie. Grzesiek był pod prysznicem gdy usłyszał znajomy dźwięk. Sięgnął po ...

  • Trenerka 14

    Szanse na to, że Eli uda się załatwić finansowe wsparcie Artura telefonicznie były nikłe, o czym sama doskonale wiedziała. Ojciec jednego z uczniów, a przy tym biznesmen ...

  • Ahh...Ta Milość...

    Pewnego razu chłopak i jego dziewczyna jechali na motorze około 200 km na godzinę. Dziewczyna: Zwolnij, boje się. Chłopak: Nie bój się jest fajna zabawa... Dziewczyna: ...

  • Czy aby tylko przyjaźń ? ( cz.1 )

    Historia nie jest na faktach :) Mam nadzieje ze się wam sposoba i będziecie Chcieli abym dodała kolejną część. *** - wstawać kochanie - Zawołala Juli mama - oczywiście ...

  • Korepetytorka 18.

    Nie spodziewałam się, że pierwsza noc w willi Baranowskich będzie obfitowała w takie emocje. Najpierw wspólny mecz, jaki obejrzałam półnaga w towarzystwie chłopaków ...

  • Korepetytorka 10.

    Była ciemna noc. Siedziałam sama w kuchni. Sącząc herbatę, wpatrywałam się w szarą kopertę wypełnioną kilkoma paczkami związanych banknotów. To była przepustka do ...

  • Korepetytorka 13.

    Burza wyrządziła wiele szkód w całej wiosce. U nas na szczęście nic się nie stało. Kiedy wróciłam do domu, byłam padnięta. Cała noc spędzona u Baranowskich, a potem ...

  • Mała śmierć (cz.IV) NASTKA

    Wizyta u ginekologa nie okazała się taka straszna jak myślała Nastka. Inaczej sobie to wszystko wyobrażała. Nie była kompletnie nieświadoma i mniej więcej miała ...