Miłosne - str 16

  • Trenerka 25

    Nie wierzyłam w to, co się dzieje. Podróż z nieba do piekła była wyjątkowo szybka i co za tym idzie bolesna. Wszystko wskazywało na to, że moi zawodnicy zostaną ...

  • Wakacyjna Miłość

    Tegoroczne wakacje zapowiadały się bardzo nudno i nieciekawie. Miałam je spędzać w domu, nigdzie nie wyjeżdżając. Na początku lipca przyjechała do mnie kuzynka. która ...

  • Pamiętnik Majki cz. 3

    Długo nie dodawałam tego opowiadania więc trzeba to nadrobić. Myślę, że i tu akcja zaczyna się rozkręcać. Następnym razem dodam dłuższe. A póki co miłej lektury! ...

  • Schody......

    Mam na imię Kamila i chodzę do 1 klasy gimnazjum. Zakochałam się w pewnym chłopaku z naszej klasy ma na imie Czarek. Ale może zacznę od początku......jak to zwykle bywa ...

  • Korepetytorka 16.

    Wparowałam jak oparzona do pokoju. Zamknęłam za sobą drzwi, przekręciłam klucz i dwa razy sprawdziłam, czy na pewno są zamknięte. Nie wierzyłam w to, co przed chwilą ...

  • Korepetytorka 14.

    - Ty jedziesz w podróż dookoła świata, czy pilnować syna sąsiadów? - zapytała Marysia, widząc, jak siłuje się z walizką, nie mogąc ja dopiąć. - Nie syna, tylko ...

  • Wiecznie sam

    Moja historia to całe moje życie. Mam już prawie 17 lat i nigdy nie miałem jeszcze dziewczyny, to co tu opowiem zaraz może wam się wydać śmieszne albo chamskie, ale to co ...

  • Niania. Część druga.

    Była już piętnasta, a ja miałam być u Morawskich na siedemnastą. Wiedziałam, że tej szantrapy już nie ma i miałam gdzieś jej wskazówki z rana, co do mojego wyglądu ...

  • Wspólna kąpiel

    Na dworze jest już ciemno, robi się coraz zimniej i dzięki temu potrafię jeszcze bardziej docenić taki wieczór jak ten dzisiejszy. Siedzimy z Samem przy stole, dopiero co ...

  • Uwierzyć w marzenia:Tom 1

    Kochani i tak zapewne nikt tego już nie czyta ale dla czytelników uwierzyć w marzenia postanowiłam nie robić tyle tych tomów tylko zrobić wszystko w jednym miejscu:) Mam ...

  • Pokuta 1.

    Zapach kadzidła unosił się w całym kościele. Nie znosiłem go. Ostatnio rzadko chodziłem do kościoła i chyba odzwyczaiłem się od niego. Od dwóch lat mieszkałem ze ...

  • Korepetytorka 26

    Denerwowałam się przed rozmową z Baranowskim. Bałam się kilku rzeczy. Nie wiedziałam, jak zareaguje na to, co się stało, kiedy był w Warszawie. Tomasz bardzo kochał ...

  • Moje życie po smierci Sebastiana:(

    PO pogrzebie ukochanego nie mogę dojść do siebie.. Ciągle pamiętam ten pierwszy nasz pocałunek... Jak pierwszy raz poczułam się naprawdę kochana... To jego spojrzenia ...