Żniwa 4.
Ma racje ten, kto pierwszy powiedział, że po seksie śpi się dużo lepiej. Doświadczyłem tego po cudownych chwilach spędzonych z Sabiną w moim pokoju. Najpierw długo nie ...
Ma racje ten, kto pierwszy powiedział, że po seksie śpi się dużo lepiej. Doświadczyłem tego po cudownych chwilach spędzonych z Sabiną w moim pokoju. Najpierw długo nie ...
Kiedy Kinga i Michał przy ognisku próbowali powrócić do swoich dawnych relacji, podeszła do nich Nikola. Usiadła na jednym ze specjalnie przygotowanych na ten wieczór pniu ...
- A teraz klęknij, wyjmij go i ssij. Patrzyłam na faceta rozpłoszonego wygodnie w fotelu na wprost mnie. Miał długie nogi skrzyżowane w kostkach, dłonie na wysokości ...
Przespałam się z mężczyzną, którego kompletnie nie znam. Nie wiem jakim człowiekiem jest ani kto to tak właściwie jest. Spadłam na dno. Uświadomiłam sobie to dopiero ...
Po kilku deszczowych dniach dzień, w którym miałam zacząć pracę, był piękny i słoneczny. Nigdy nie wierzyłam w przesądy, ani tego typu podobne rzeczy, ale czułam, że ...
"All we had was just one summer..." Dokładnie takie samo lato mieliśmy my. Marcel... Na samo wspomnienie tego mężczyzny cały świat przestaje się liczyć. Po ...
*Następny dzień* Dzisiaj mają 8 lekcji; więc ten dzień zapowiada się słabo. ~ *Daria* Obudziła się o siódmej, o ósmej zaczynała te przeklęte zajęcia. Prawie nigdy ...
Po niedzielnych wydarzeniach długo nie mogłam zasnąć. W poniedziałek miałam wolne, bo Beata po powrocie z wyjazdu cały dzień miała być w domu i Morawscy nie potrzebowali ...
Oto Sara:) - To koniec!! - wykrzyczałam mu prosto w twarz Pobiegłam ile sił w nogach by znaleźć się jak najdalej od niego, od zapachu jego bluzy, tych oczu które mnie ...
Wiem, że długo wyczekiwane. I bardzo Was za to przepraszam 🙏 😔 Perspektywa Drake'a *** Siedziałem w kuchni razem z moją młodszą siostrą, przyglądałem się jak ...
Zaspałam. To była pierwsza myśl, kiedy poczułam na swoim ramieniu dłoń. Nie była to ręka mojego kochanka, ale mniejsza i doskonale wiedziałam, że należy do mojego syna ...
Irina i Katia w końcu wyprowadziły się. Myślałem, że nasza znajomość się zakończy, ale nie opuściły mojego miasta. Nadal miałem kontakt z Katią. Co jakiś czas ...
Był środowy poranek, minęło cztery dni odkąd Anna zakończyła znajomość z Piotrem. Zegar wybił właśnie ósmą. Siedziała na ławce pod klasą, przypominając sobie ...
Kinga siedziała nieruchomo na swoim łóżku, z wrażenia zaciskając dłonie na puchowej poduszce. Wieczorne promienie zachodzącego słońca wpadały do pokoju przez otwarte ...