Miłosne - str 10

  • Moja Ewa cz.9

    Dawno nie pisałem ,ale jakoś brakowało czasu,nie będę opisywał wesela.Historia wydarzyła się nie całe dwa miesiące po naszym ślubie.W połowie sierpnia Kamil mój szew ...

  • Miłość jest piękna

    Mam 13 lat poznałam chłopaka właściwie kolega z klasy, był dla mnie jak starszy brat nigdy nie podejrzewała bym że mogła bym się w nim zakochać. Jednak stało się, na ...

  • Korepetytorka 11.

    Atmosfera w pomieszczeniu zrobiła się nieciekawa. On patrzył na mnie, a ja na niego. Nie uciekał wzrokiem. Ten etap, kiedy wstydził się to powiedzieć miał już za sobą ...

  • Korepetytorka 3.

    Dopiero po tym jak wyjechałyśmy z garażu, zrozumiałam, jakie mam szczęście, że Baranowska zawiezie mnie do domu. Wycieraczki ledwo nadążały ze zbieraniem deszczu ...

  • Moja Ewa cz.12

    Popłynęliśmy z Ewą w zatoczkę obok zatoczki Kamila i po przywiązaniu łódki do drzewa zaczęliśmy taniec ciał.Nie było dużo pracy z rozebraniem się bo moja pani już ...

  • Na zawsze razem..:*

    Zaczęło się to wszystko w wakacje. Przyjechała do mnie Kaśka zleksza nudziło nam się wiec zadzwoniłam do Karola Czy jedziemy nad jeziorko. Powiedział ze da znać tylko ...

  • Stracona miłość

    Moja historia nie ma i nie będzie miała happy endu... Jeszcze trzy miesiące temu byłam najszczęśliwszą dziewczyną na świecie. Wszyscy znajomi wróżyli nam wspólną ...

  • Chłopak z internetu

    Był to kolejny nudny grudniowy wieczór, taki jak każdy inny z wieczorów, które od dłuższego czasu spędzałem sam przed komputerem. Tak jak każdy przejrzałem facebook-a ...

  • Mój aniołek...

    Hej jestem Ania mam prawie 17 lat, podczas wakacji poznałam pewnego chłopaka, do którego pojechałam z kumpelą i jej chłopakiem. Po kilku dniach straciliśmy ze sobą kontakt ...

  • Korepetytorka 21.

    Nie przypadkowo zdecydowałam się na to, żebyśmy to zrobili w pokoju, jaki zajmowałam. W pamięci utkwiły mi słowa Sylwii o tym, abym pozwoliła mu się w sobie zakochać, a ...

  • Wakacyjna przygoda cz.19 (Ostatnia)

    Wakacyjna przygoda cz.19 (Ostatnia) (Kochani, wszystko zaczęło się na początku lata zeszłego roku, kiedy chciałem coś napisać by się nie nudzić. Ta seria stała się dla ...

  • Miłość i Taniec

    Ona - wysoka, brunetka niebieskie oczy, 15 lat On - wysoki brunet piwne oczy, o rok starszy 15 letnia Sara uwielbia tańczyć, tańczy niemal od urodzenia, przed nią był ...

  • Zaczarowane jezioro

    Dawno dawno temu za siedmioma górami.....yyy to nie ta bajka:)Pewnego ciepłego letniego wieczora kiedy to mieszkająca w obszernym gospodarstwie swoich rodziców ciekawa ...

  • Odległość... tak bardzo boli

    Kilka dni po zakończeniu roku szkolnego.. Siedziałam sama w domu.. z nudów postanowiłam wejść na czata. Nikt nie pisał.. przyciągnął moją uwagę pewien nick ...