Miłosne - str 7

  • Historia Aśki

    -Chodź, już taksówka czeka-powiedziała moja przyjaciółka Kamila. Wybieramy się dziś na imprezę, zresztą jak co weekend. Jesteśmy typem imprezowiczek. Ja jestem Asia z ...

  • Przyjaciel brata cz. 1

    Mieszkająca w Opolu Klaudia na co dzień była miłą dziewczyną z dobrego domu. Miała brata o imieniu Kuba i kochających rodziców. Czarek chłopak Klaudii był romantykiem ...

  • Dwie szanse...

    Witam mam na imię Aga i mam 20lat. Pochodzę z małej miejscowości na Podlasiu. Chciałabym opowiedzieć wam o pewnym chłopaku dla którego straciłam głowę, który ...

  • Być szefem cz.6 - ostatnia

    Przy recepcji czekałem jako pierwszy. Zanim do mnie dołączyły wypiłem porcję wódki wymieszanej z pepsi. Zawsze miałem obawy przy popijaniu wódki gazowanymi napojami ...

  • Trenerka 1

    - Alu, dyrektorka cię woła. W tym pozornie niegroźnym zdaniu było coś, co wywołało we mnie ogromny niepokój. Wiedziałam, że muszę jak najszybciej udać do jej gabinetu ...

  • Miłość uczennicy do nauczyciela cz. 4

    W ciepłym domku, ogrzewałam rany i smutek. Na początku miałam wyrzuty sumienia z powodu wagarów, ale teraz wiedziałam, że warto było. Nawet moja mama była dla mnie miła ...

  • Moje życie moja miłość

    No cóż...jakby tu zacząć...najlepiej byłoby od samego początku prawda? I chyba tak właśnie zrobię... Na imię mam Erika, jestem normalna dziewczyna, średniego wzrostu ...

  • Dziewczyna w czerwonej chustce

    -Chcesz porozmawiać moje dziecko? – Spytał mężczyzna w brązowym habicie z kapturem. -Jaa…tak chcę – wyszeptała Franciszkanin usiadł obok łóżka dziewczyny ...

  • Wizyta u babci cz. 3

    Nie mogłam uwierzyć własnym oczom.. W przedpokoju stał ON ! Kiedy tak patrzyłam z niedowierzaniem z kuchni wyszedł Filip z dwoma szklankami soku pomarańczowego. -O ...

  • Prawdziwa miłość...

    Mam na imię Karolina... kiedyś poznałam super chłopaka. Miał na imię Andrzej. Był miły, przystojny po prostu cudowny. Po kilku latach znajomości odwzajemnił moją ...

  • Coś co się traci

    Niczym zamglone obrazy, przemijają w mej pamięci wspomnienia. Najpiękniejsze, a jednocześnie najokrutniejsze...."Kocham Cię" te dwa słowa mają w sobie niewyobrażalną moc ...

  • To na Ciebie czekałem cz.35

    Po ostatnich wydarzeniach Grzegorz musiał przyznać, że dość niechętnie przychodził do pracy. To było naprawdę dziwne bo on zawsze z wielkim zapałem robił to co do niego ...

  • Czysta biała kartka.

    Poznajcie się: Ona - Tęsknota, Tęsknota - Ona. Musicie się polubić, od dziś żadne z was nie będzie chodzić oddzielnie. Los skrzyżował wasze drogi na zawsze. A ...

  • Nigdy nie wierz w słowa faceta...

    Życie nie zawsze układa się tak jakbyśmy tego chcieli… Tak również było i w moim przypadku. Wszystkie wspomnienia utopiłam tego dnia we łzach… Jednak już w ...