Miłosne - str 6

  • Spotkanie integracyjne dzień 2

    O trzeciej w nocy uciekłem z jej pokoju i zahaczyłem o łazienkę gdzie się trochę obmyłem zużywając sporą ilość papierowych ręczników. Opadnięty z sił poszedłem ...

  • Być szefem cz.5

    Spotykałem się jeszcze kilka razy z Asią i Natalią zawsze osobno i nigdy u mnie w mieszkaniu. Myślę, że dla nikogo tajemnicą nie jest, że samotny szef zatrudniając ...

  • Do matury cz. IV

    – Agata! Agata, obudź się! Otaczająca mnie czerń powoli ustępuje i przed oczami pojawiają się zarysy kurtek oraz przerażonej twarzy Gośki. Silny odór przepoconych ...

  • To na Ciebie czekałem cz.36

    Janek stał oparty o ścianę i bez słowa przyglądał się Anecie, która przed chwilą zachodziła się od płaczu a teraz jak gdyby nigdy nic stała spokojnie i uśmiechała ...

  • Jest-Takie-Miejsce 1

    Jest takie miejsce na ziemi... W którym wszystko jest inaczej. Czas płynie wolniej, dzień staje się dłuższy, a noc wypełnia magia. Kawa jest słodsza, herbata gorętsza ...

  • Wizyta u babci cz. 4

    Nie wiedziałam co powiedzieć. Zatkało mnie choć wiedziałam, że w końcu zada mi to pytanie. Ale nie myślałam, że stanie się to tak szybko. Michał widząc moje wahanie ...

  • Przyjaciel brata cz. 2

    Następnego dnia dziewczyna obudziła się z myślą że to wszystko się jej śniło więc się ubrała spakowała do szkoły z jadła śniadanie i wyszła. W szkole spodkała ...

  • Nieszczęśliwa miłość

    Wszystko zaczęło się gdy mój brat poszedł do wojska. Po przysiędze został przeniesiony do jednostki w pewnej miejscowości, tam poznał właśnie J.... Gdy przyjeżdżał ...

  • Nowa koleżanka z pracy cz.2

    Do piętnastej było jeszcze sporo czasu i niestety po zabawie podczas przerwy śniadaniowej byłem tak napalony, że nie mogłem jej odpuścić. Znalazłem adres jej poczty ...

  • Wakacje 1

    I tak połowy z tych rzeczy najprawdopodobniej w ogóle nie będę używała, ale zabrać trzeba. Typowa kobieca logika, że lepiej mieć na zapas. Na szczęście moja walizka ...

  • ON

    To wszystko zaczęło się w 2 klasie gimnazjum. Gdy go zobaczyłam na rozpoczęci serce zabiło mi szybciej, miał nową fryzurkę, super ubrany. Minął 1 miesiąc nauki ...

  • Jak łatwo odebrać nadzieje.

    To oczywiste, że Ona chciała czegoś więcej, od Niego oczekiwała całkowitego poświęcenia. Nie zapominała jednak, że On miał już swoje życie, trwał w szczęśliwym ...

  • Wczasy we trójkę cz. III

    Słońce zaszło, zaczęło powolutku robić się ciemno. - Dobra, chyba wracamy ? - spytałem - No, spać tu nie będziemy – Gośka była wyraźnie nie w sosie. - Coś siostra ...

  • Zraniona miłość

    Cześć mam na imię Justyna chciałabym wam opowiedzieć moją historię która wydarzyła się nie dawno...Idąc do nowej szkoły do 1 kl technikum poznałam nowego chłopaka ...