Miłosne - str 8

  • "Kocham" -to takie poważne słowo

    Hej mam na imię Klaudia i mam 16 lat. Chciałabym opowiedzieć o tym co przeżyłam, co było dla mnie cudem a zarazem męką...To był ostatni dzień wakacji 2008 roku....mój ...

  • Małżonka

    Metaliczny jazgot otwieranej bramy wymieszał się z wesołymi okrzykami mężczyzn oraz nerwowym parskaniem ich koni. Poranne powietrze na zamkowym dziedzińcu było zagęszczone ...

  • Do matury cz. III

    – Tak, ukochany! Tylko ciebie chcę! Zedrzyj ze mnie odzienie i weź mnie tutaj, na dywanie, kupiłam go w przecenie... – Gośka, ogarnij się! – krzyczę, próbując ...

  • Olivia, Victoria - cz. XV

    Olivia, Victoria - cz. XV Po chwili milczenia Robert uznał, że teraz kolej na jego zwierzenia. Opowiedział więc, że wywodzi się z licznej, wiejskiej rodziny, matka zmarła ...

  • Siłownia cz. 20

    Igor wyszedł gdzies. Ja siedzialam na podlodze przywiazana do jakiejs rury. Nie moglam się wydostac lecz bardzo probowalam. Igor byl jednak kiepskim porywaczem. Nie zabral mi ...

  • Żniwa 1.

    - Jesteś pewny, że nie pomyliśmy zjazdów? - A ty jesteś mądrzejszy od nawigacji? - odpowiedziałem do swojego przemądrzałego kolegi. Pracowaliśmy razem już dwa lata, ale ...

  • Wakacyjna przygoda cz.5

    Wakacyjna Przygoda Cz.5 (Witam wszystkich czytelników. Widzę, że opowiadania cieszą się jakimś tam zainteresowaniem. Nie mam twardo wyznaczonej inwencji twórczej ani ...

  • Kara za grzechem chodzi

    1. Szlaban za niemoralne zachowanie Piątkowy wieczór. Nalałem whisky z colą i podałem dziewczynom. Usiadłem obok Marty, mojej dziewczyny, i włączyłem film Nimfomanka ...

  • Szybkie działanie

    Był to początek wakacji... Słońce, plaza, imprezy, przyjaciele. czegoż chcieć więcej? To wymarzony czas dla wszystkich.. nawet tych bardziej marudnych... Podczas tego ...

  • Historia Aśki 8

    Czekał ktoś na moje wypociny? :D ----------------- Kamila poprosiłam tylko o jakieś rzeczy do spania i tyle go widziałam. Wzięłam zimny prysznic i poszłam do łóżka ...

  • Uśmiech Anioła

    W tym niewielki zakładzie pracuję już ładnych parę lat .Bywało różnie raz lepiej raz gorzej ale w tym okresie którego dotyczy historia którą chce opisać zło i ...

  • To na Ciebie czekałem cz.28

    Grzegorz po tym jak odwiózł Nikole do domu długo nie mógł zasnąć. Zegar wskazywał już drugą dwadzieścia, księżyc świecił wysoko na ciemnym niebie a on nadal ...

  • Wizyta u babci cz. 1

    Sylwia była piętnastoletnią dziewczyną z marzeniami, chłopakiem i wieloma przyjaciółmi. Jednak po pewnym czasie wszystko zaczęło się zmieniać. Wojtek strasznie ją ...

  • Zaufaj mi Caterina. Rozdział 36 ostatni

    Zapach kawy rozchodził się powoli po całym domu. Wdzierał się do sypialni i drażnił swoim aromatem, nie pozwalając się ignorować. Katarzyna przeciągnęła się i ...