Miłosne - str 9

  • Wierzyć w ciepło dni. Cz. 16

    - Wyglądasz cudownie.– Podszedł do mnie wysiadając ze swojego luksusowego auta. Przyglądałam się jego ruchom z pełną gracją. W oczkach szalały mu iskry. Był ubrany w ...

  • Nowa kolezanka z pracy cz.4 Ostatnia

    Po drodze do domu zrobiłem zakupy. Wybrałem kilka ładniejszych pomarańczy, kilogram ziemniaków i jakieś piersi z kurczaka. Do picia wziąłem butelkę Pepsi i karton soku ...

  • Nowa znajomość nad morzem I

    Były wakacje. 12 lipca. Straszne były wtedy upały, aż się nie chciało żyć. Siedziałam sobie pod drzewem na moim podwórku. Tam przynajmniej był cień. Z domu wybiegła ...

  • ***MiŁoŚć Na ZaWsZe***

    Nie chcę was zanudzać szczegółami... Więc moje opowiadanie będzie krótkie i zwięzłe... Mam na imię Klaudia... Mój wiek nie jest ważny... Powiem wam tylko, że jestem w ...

  • Od 3lat jeżdżę na wieś

    Cześć. Jestem Ania i teraz mam 16lat.Jak ta historia się zaczęła miałam 13 lat. Jestem dziewczyną jak każda inna. I oczywiście często się zakochuje:) Od 3lat jeżdżę ...

  • Przyrodnia siostra cz.1

    Opowiadanie jak zawsze w tematyce kontrowersyjnej, jednak takie lubię tworzyć. Wiem iż w podobnym klimacie już było, jednak to nie zostało przeze mnie przerwane i przez ...

  • Zakazana ale upragniona milość

    Opowiem wam moją historie o tym jak znalazłam miłość mojego życia. Pewnego lutowego dnia przeglądałam w telewizorze na telegazecie ogłoszenie matrymonialne. Znalazłam ...

  • Bezczel w mundurze cz. 12

    Cześć Na wstępie tylko króciutko: przepraszam, że tak długo nic nie dodawałam. Oraz za (bodajże dwukrotne) "będzie jutro”, którego nie ...

  • Moja Ewa cz.18

    Zapomniałem dodać że wtedy wynajmowaliśmy z Ewą kawalerkę,więc podczas wizyty teściów nie było mowy o seksie.W ZOO byliśmy grzeczni tylko Ewa powiedziała mi że mama ...

  • To na Ciebie czekałem cz.16

    Grzesiek zaparkował auto przed domem Kamińskich i wbiegł szybko po schodach, dzwoniąc do drzwi. Kiedy się otworzyły i po raz kolejny tego dnia pojawił się w nich Paweł ...

  • Moja prawdziwa miłość

    A wszystko zaczęło się w wakacje. Byłam na wakacjach we Włoszech. Codziennie plaża, upał i słońce pomogły mi stworzyć wspaniałą opaleniznę, której potem mi ...

  • Wakacyjna przygoda cz 14

    Wakacyjna przygoda cz 14 Była to jasna i ciepła noc, jedna z tych, w której człowiek czuje się, jakby czas się zatrzymał, a jedynym źródłem światła oświetlającym ...

  • Miłość jest piękna

    Mam 13 lat poznałam chłopaka właściwie kolega z klasy, był dla mnie jak starszy brat nigdy nie podejrzewała bym że mogła bym się w nim zakochać. Jednak stało się, na ...

  • Historia Aśki 3

    Obudziłam się z potężnym bólem głowy. Nie bardzo wiem gdzie jestem. Czy ja zrobiłam coś głupiego? Jeśli ja z kimś się przespałam? Kurwa nic nie pamiętam. Zakryłam ...