Miłosne - str 12

  • Smierć chłopaka -prawdziwa historia Kamili

    Mam na imię Kamila. Od niedawna zaczęłam chodzić z moimi chłopakiem Sebastianem wszystko nam się układało da czasy, gdy zachorowałam. Wszystko waliło mi się na głowę ...

  • Pamiętnik Majki cz. 10

    Na środowe zajęcia zwlekłam się z łóżka tylko dlatego, że od 6 rano pod moim blokiem słyszałam okropny hałas robotów drogowych. Dlaczego nigdy nie mogą do cholery ...

  • Wakacyjna przygoda cz.13

    Wakacyjna przygoda cz.13 (Ostatnio zarzucono mi kilka razy, że moje opowiadania są mało erotyczne i ubogie w opisy. Także, postaram się, aby to opowiadanie było ucztą dla ...

  • Prezent urodzinowy cz. 5

    -Ykhym... Gdy tylko usłyszałam mamę, odepchnęłam go. - Dobry wieczór- powiedział wyraźnie speszony. - Dobry wieczór. Weronika chodź już do domu- powiedziała lekko ...

  • Korepetycje z matematyki cz.5

    Budzę się w twoim pokoju. Niby nie powinno mnie tu być, ale czuję się tu jak u siebie, mamy podobne wyczucie estetyki. Jestem sama, za co w sumie jestem wdzięczna, bo muszę ...

  • Moja Ewa cz.8

    Był już 22 grudnia,bardzo się stęskniłem za Ewą,oczywiście dzwoniliśmy do siebie codziennie,ale to nie to samo co ją czuć.Najgorsze że dwa dni temu gdy spytała czy ...

  • Korepetytorka 3.

    Dopiero po tym jak wyjechałyśmy z garażu, zrozumiałam, jakie mam szczęście, że Baranowska zawiezie mnie do domu. Wycieraczki ledwo nadążały ze zbieraniem deszczu ...

  • Nocna Zmiana. Początek.

    Kolejny dzień, kolejna zmiana. Tym razem nocna. Już jadąc do pracy wiesz, że ta noc będzie szczególna. I to nie przez nawał pracy, czy problemy. Będzie...intensywnie ...

  • Skarpa

    Była to bardzo wspaniała dziewczyna, często powtarzał ty moja jedyna. Bała się najgorszego, że kiedyś ją porzuci. Nie będzie chciał jej znać, ich czas już nigdy nie ...

  • Żniwa 2.

    Kręciłem się na łóżku wnerwiony tak naprawdę na samego siebie. Wiedziałem, że następnego dnia zaczynamy kosić i muszę być wypoczęty. Praca będzie długa, mecząca ...

  • Wakacje cz.2

    Mama obudziła mnie do szkoły. Wykonałam wszystkie czynności po czym udałam się do niej. Bardzo szybko minął mi dzień, z czego się cieszę. Gdy wchodziłam po schodach ...

  • To na Ciebie czekałem cz.21

    Kiedy Kinga i Michał przy ognisku próbowali powrócić do swoich dawnych relacji, podeszła do nich Nikola. Usiadła na jednym ze specjalnie przygotowanych na ten wieczór pniu ...

  • All we had was just one summer...

    "All we had was just one summer..." Dokładnie takie samo lato mieliśmy my. Marcel... Na samo wspomnienie tego mężczyzny cały świat przestaje się liczyć. Po zaliczonej ...

  • Nieśmiała kuzynka

    Witam! Moja opowieść wydarzyła się niedawno temu. Żeby uniknąć wszelkiego rodzaju kłopotów, nie podam imienia kuzynki ani mojego. Było lato i kuzynka wróciła z Opola ...