Miłosne - str 15

  • Żniwa 10

    Dla osoby niezaangażowanej ta sytuacja mogła wydawać się śmieszna, ale nam do śmiechu nie było. Iwona dała mi swój prawdziwy numer i miała zorientować się w sytuacji ...

  • Zakazane uczucie uczennicy do nauczyciela

    - Majka idziemy na ten!- Wskazałam placem na plakat filmu Step Up. Razem z przyjaciółką byłyśmy właśnie w nowo otwartym kinie. Było mało ludzi, ponieważ młodzież jest ...

  • Wakacyjny wyjazd cz.1

    Witam to moje pierwsze jeżeli będą jakieś błędy lub sugestie do kolejnej części opowiadań zostawcie komentarze jeżeli wam się podoba zostawcie komentarz żebym ...

  • Spotkanie integracyjne dzień 3

    Niedzielny poranek zjazdu nie miał planu oprócz pożegnalnego obiadu połączonego z tańcami. Ze snu obudziło mnie masowanie fiuta połączone z jego nawilżeniem. Otworzyłem ...

  • Wakacyjna przygoda cz.15

    Wakacyjna przygoda cz.15 (Długo nie było wpisów i jestem wam winny jakieś wyjaśnienia. Dla tych, których to nie obchodzi, mogą zjechać do właściwego opowiadania. Otóż ...

  • Korepetytorka 27

    Siedziałam przerażona w samochodzie na siedzeniu pasażera. Obok mnie siedziała Sylwia Baranowska i patrzyła nieobecnym wzrokiem w dal. Była załamana tym, co ode mnie ...

  • Niespełniona miłość...

    Na wstępie chciałbym oznajmić, że wszyscy którzy zamieścili na tej stronie opowiadania są WIELCY. Większość z tych opowiadań to część waszego życia. Nie mnie ...

  • Tylko środy, cz.1

    Wojciech Zimny, najlepszy przyjaciel mojego brata, nigdy nie był moim przyjacielem. Nienawidziliśmy się nienawiścią czystą, która przeszywała do szpiku kości. On drwił z ...

  • Wakacyjna przygoda cz.16

    Wakacyjna przygoda cz.16 Lato szybko się skończyło. Wrzesień był deszczowy i chłodny. Szare poranki, szare popołudnia, zimne wieczory. Nagle ludzie zachowywali się jakoś ...

  • Sponsor 4

    Jego troska o anonimowość i obawa przed tym, że ktoś zobaczy go z młodą dziewczyną, zaczynała przybierać cechy paranoidalne. Najpierw polecił mi, żebym opuściła ...

  • Nieszczęśliwa miłość

    Wybrałam się do pewnej miejscowości...i tam zobaczyłam go pierwszy raz.. Z początku nie zwracałam na niego uwagi. Po powrocie do domu po kilku dniach napisał on do mojego ...

  • Wakacyjna Przygoda Cz.11

    Wakacyjna Przygoda Cz.11 (Z dedykacją dla michael52 ;) ) Staś i Wiktoria spędzali ze sobą całe dnie. Jeśli akurat się rozdzielić, to ciągle wymieniali SMS-y. Zaczęło ...

  • Kroniki Tomka - Happy New Year (cz. 6)

    Po napisaniu poprzedniej części, dopadła mnie jeszcze większa melancholia. Miałem boleści duszy. Cała krzyczała, że chce z powrotem do Filipa, swojej bratniej duszy ...

  • Trenerka 9

    Wyniki badania testosteronu przyszły na moją pocztę w sobotę po południu. Byłam zadowolona z takiego rozwiązania. Nie wyobrażałam sobie stania w kolejce, żeby je ...