Miłosne - str 14

  • Mała śmierć (cz.I) NASTKA

    Nic nie zapowiadało nadciągającej burzy, karczemna awantura wybuchła wieczorem, gdy po kąpieli ubrana w kusy szlafroczek weszła do kuchni na kolację. Braciszek ...

  • Chłopak z Dyskoteki

    Pewnego dnia ja i dziewczyny wybrałyśmy się na dyskotekę szkolno... Początek dyskoteki był nudny tańczyły wszystkie z innymi koleżankami. A jedna z nas sie odłączyła i ...

  • Wakacyjna przygoda cz 3.

    Wakacyjna Przygoda Cz.3. A miało być tak pięknie. (Z dedykacją dla Santy za pokrzepiające komentarze ;) ) Wiktoria sprzątała dom po wyjściu Stasia. Mimowolnie ciągle o ...

  • Niegrzeczna dziewczyna. cz.2

    Obudziłam się kiedy dojechaliśmy na miejsce. Wysiadłam z radiowozu, a przed moimi oczami ukazał się największy apartament jaki kiedykolwiek widziałam. Był cały ze ...

  • Rozpustna eskapada

    Pieściłem namiętnie jej piersi, co chwilę przygryzając przy pocałunkach. Prężyła swoje doskonałe ciało jak rasowa kotka. Mój szorstki ozor oplatał bajecznie ...

  • Nieziemska rozkosz cz.1

    -Pośpiesz się,on nie będzie wiecznie czekał- krzyknęła Ally przez telefon,na co ja przewróciłam oczami i się rozłączyłam. Spojrzałam w lustro,w krótkiej,czarnej ...

  • Wakacje 15

    Obudził mnie dudniący o dach deszcz. Nie zwiastował niczego dobrego. Nie był intensywny, a ciągły, co nie napawało mnie optymizmem. Nie chciałam ostatnich sześciu dni ...

  • Nowy. cz IV

    Hej. Wracam po bardzo długiej przerwie, pełnej niekoniecznie dobrych przygód. Bardzo was przepraszam że nie odzywałam się tyle miesięcy, aczkolwiek miałam poważne ...

  • Sponsor 1

    Zerwanie zabezpieczenia, akceptacja wieku przy zakupie alkoholu i wymiana papieru w kasie. Potem zaledwie dwadzieścia sekund przerwy i nauka starszej pani jak obsługiwać kasę ...

  • Korepetytorka 22.

    Piotrek na imprezie starał się zachowywać normalnie, ale nie wychodziło mu to za dobrze. Odmawiał alkoholu, co w jego środowisku wywołało spore zdziwienie. Chłopak ...

  • Tinder Life cz.2

    Nie powiem, że się nie podnieciłem perspektywą spotkania dziewczyny nieco odbiegającej od norm napalonych na seks użytkowników Tindera. Właśnie ta jej tajemniczość ...

  • Namiętne przeznaczenie

    Zapyziała polska plaża, tuż za cyplem, odgradzającym wielki świat od atrakcji rodzimych małych hotelików. Rozgrzane do granic możliwości słońce, palące wszystkie ...

  • Korepetytorka 12.

    Grzmoty i błyski zdawały się nie mieć końca. Leżeliśmy na łóżku. Paweł dotykał moich piersi, a ja głaskałam go po plecach. Nie chciałam być bierna, a na to, by ...

  • Moja Ewa cz.16

    Wsiedliśmy do samochodu i Ewa sięgnęła bo swój top. -no i jak ja pójdę na kawę? -a co się stało? -cały brudny od gruzu -wiesz co kochanie za taką niespodziankę jaką ...