Miłosne - str 11

  • Wakacyjna przygoda cz 2.

    Wakacyjna Przygoda cz. 2. Gorzki smak rozczarowania. Oboje zasnęli po tej dziwnej, a jednocześnie upojnej nocy. Było w tym wszystkim coś nienormalnego i pięknego ...

  • Perwersyjne rozmyślania korepetytorki 1

    Facet gapił się jej na krocze. Poczuła się troszkę nieswojo. Siedzieli w samochodzie i facet zachowywał się całkiem normalnie poza tym, że często zerkał na jej nogi a ...

  • Żniwa 2.

    Kręciłem się na łóżku wnerwiony tak naprawdę na samego siebie. Wiedziałem, że następnego dnia zaczynamy kosić i muszę być wypoczęty. Praca będzie długa, mecząca ...

  • W radości i smutku

    Mając 13 lat strasznie mi się podobał Mateusz z szkoły.Zawsze kiedy go widziałam coś mi podpowiadało, aby podejść do niego, porozmawiać lecz jakaś część mnie ...

  • Wakacje cz.2

    Mama obudziła mnie do szkoły. Wykonałam wszystkie czynności po czym udałam się do niej. Bardzo szybko minął mi dzień, z czego się cieszę. Gdy wchodziłam po schodach ...

  • Korepetytorka 9.

    Po tym, co się wydarzyło u Baranowskich i po mojej masturbacji musiałam wejść pod prysznic. Uwielbiałam robić to w letnie wieczory. Zasunęłam roletę w łazience i lekko ...

  • Moja Ewa cz.8

    Był już 22 grudnia,bardzo się stęskniłem za Ewą,oczywiście dzwoniliśmy do siebie codziennie,ale to nie to samo co ją czuć.Najgorsze że dwa dni temu gdy spytała czy ...

  • Porwanie cz.1

    Siedząc w tym zimnym, ciemnym pomieszczeniu, myślałam jak do tego doszło, od kiedy to się zaczęło. Płakałam i przypominałam sobie fragmenty mojego dotychczasowego ...

  • Moja Ewa cz.9cd

    Na śniadanie Ewa zeszła w dżinsach biodrówkach i białej koszulce odsłaniającej brzuszek i oczywiście boso.Zjedliśmy jajecznicę i z Kamilem zapakowaliśmy sprzęt do ...

  • HARSH #47

    - Harry - Czuję jak lewa noga Brooklyn porusza się na mojej, która jest pomiędzy jej obiema nogami. Wtulam twarz w jej ciepłą szyję i zaciągam się przyjemnym zapachem, a ...

  • Sponsor 2

    Dominika nie należała do osób, które podejmują pochopne decyzje. Przez całą noc biła się z myślami. Konieczność zmiany pracy na bardziej dochodową była dla niej ...

  • Historia Aśki 2

    Króciutkie ------------------------- -Przestań się szarpać!-krzyknął na mnie i mocno szarpnął za włosy tak żebym na niego spojrzała. Patrzyłam zapłakanymi oczami na ...

  • Tęsknie za Tobą cz.1

    A oto Eliza:) Eliza(LIZA)-22lata.Blondynka o brązowych oczach.Po rozstaniu z ukochanym chłopakiem Pawłem załamała się. Paweł-23lata.Orzechowe oczy i Czarne włosy.Ukochany ...

  • Nieśmiertelna Miłość część 3

    Nie chciałem zmarnować jakoś tego tygodnia. chciałem go jakoś wykorzystać. Zmienić coś lub nawet siebie, zmienić swój ubiór na mój ulubiony czarny kolor upodabniający ...