Miłosne - str 5

  • Moja Ewa cz.2

    Niedziela o 7.00 obudził mnie telefon. -cześć Ewuniu coś się stało? -nie nie tylko chciałam się upewnić że dziś się widzimy.pamiętasz że zaprosiłam cię z Izą na ...

  • Mama mojej znajomej cz.5

    Wyprawa do lasu spodobała mi się ze względu na to, że znaliśmy się tyle lat, ale żadne z nas nie chciało bądź nie próbowało z tej przyjaźni zbudować czegoś ...

  • Jestem nastolatką i zaczynam historie miłosne.!

    To jest moje pierwsze opowiadanie, proszę o wyrozumiałość. ;)) i zapraszam do czytania. A zaczęło się od tego, że się zakochałam. Tak. ! Nie zrobiłam nic złego, tylko ...

  • Niania. Część pierwsza.

    Biegłam przez długą, zieloną, świeżo skoszoną łąkę. Przede mną był las, a obok mnie biegła moja koleżanka, którą znałam od pierwszego dnia w przedszkolu. Dzień ...

  • Marzenia...

    Gdy miałam 13lat trafiłam do szpitala... Na początku było źle ze mną, więc w ogóle zła byłam, że się tam znajduje. Pewnego dnia do szpitala trafił chłopak, który ...

  • Zranił mnie!

    Pewnego dnia w szkole pewien przystojny chłopak chciał ode mnie mój nr wiec mu dałam bo był przystojny... Pisaliśmy przez kilka tygodni... Gadaliśmy czasem w szkole...po ...

  • Miłość z przypadku cz. 7

    Obudziłam się po godzinie 8. Wstając cicho jęknęłam. Wszystko mnie bolało. Było tak wcześnie i nie wiedziałam co ze sobą zrobić. Postanowiłam że pooglądam sobie ...

  • Niespełnione

    W 1 połowie 2005 roku widziałem pewną dziewczynę, przyjechała z drużyną siatkarek do naszej szkoły, od razu się zakochałem w niej. Lecz niestety nie mogłem zdobyć jej ...

  • Ciąża cz. 2

    Leżeli w objęciach, gładząc wzajemnie swoje nagie ciała. Oboje głęboko wierzyli, że przypadkowe spotkanie otworzyło w ich życiu nowy, lepszy rozdział. Dziewczyna ...

  • Mieszkanie z dziadkiem

    Po ślubie zamieszkaliśmy u dziadka mojego męża w małym domku z ogródkiem.Dziadek mieszkał na parterze gdzie była duża kuchnia i dwa pokoiki i łazienka, ja z mężem ...

  • Nowa koleżanka z pracy cz.3

    Obudziłem się pół godziny wcześniej zanim zadzwonił budzik. Nagie i bezwładnie leżące ciało Natalii sprowokowało mnie do porannej zabawy. Zrzuciłem koc na podłogę i ...

  • MOJA GŁUPOTA - Prawdziwa Historia

    Straciłam cię przez moja własna głupotę mogło zostać jak było ale miałam już tego dosyć unikałeś mnie na spotkaniach nigdy nic nie powiedziałeś. . tylko CZEŚĆ to ...

  • Mama mojej znajomej cz.6

    To poczucie bliskości tak doświadczonej kobiety zostało przerwane zapachem przypalonego mięsa. Odskoczyła jak oparzona, kiedy woń dotarła do pokoju. - Cholera! Jeszcze ...

  • Spełnione marzenie.

    Poznaliśmy się rok wcześniej...Ja pełna energii nadziei na życie ciągle miałam w głowie że czas nigdy nie ucieknie...Wieczna młodość i zabawa.On bardzo chciał być ...