Miłosne - str 2

  • Wakcje 2008

    Hmmm... w tym momencie oczekuje na zwykłego sygnalna od mojego chłopaka, który niestety jest w Polsce a ja w Irlandii. Pisze ta opowieść ponieważ nie mam komu się zwierzyć ...

  • Kolega koleżanki

    Cześć! Mam na imię Asia,mam 16 lat. Skończyłam gimnazjum. W wakacje martwiłam się jak to będzie gdy pójdę do nowej szkoły. Do klasy trafiłam z moimi koleżankami ...

  • Wszystko zostanie w rodzinie część druga.

    Zapukałam delikatnie. - Wejdź, zapraszam - odezwał się męski głos po drugiej stronie. Nie wiedziałam co tam zastane. Trochę się bałam, trochę byłam podekscytowana ...

  • Historia miłości

    W pewnej miejscowości mieszkała 17 letnia dziewczyna o imieniu Ania. Niska czarnulka o niebieskich oczach z dużym poczuciem humoru. Uczyła się dobrze, pochodziła z dobrej ...

  • Wszystko zostanie w rodzinie cześć czwarta.

    - Krok numer cztery, to według mnie krok, na którym możesz się wycofać z gry, ze względu na poświęcenie jakiego musisz w nim dokonać, więc postanowiłem zanim przejdę ...

  • Zakazany romans

    Piątkowe popołudnie, rodzice wyjechali na weekend, normalnie Wiesiek poszedłby z kolegami na piwo albo zaprosił ich do siebie i urządził jakąś imprezkę, ale niestety ...

  • Wszystko zostanie w rodzinie część piąta

    Piotr zaproponował, abym zdjęła szpilki, bo jest mi w nich zapewne niewygodnie. Zastrzegł, że nie jest to kolejne zadanie, tylko prosi o to dla mojej wygody. To było miłe z ...

  • Wakacyjna przygoda cz 1.

    Wakacyjna przygoda- cz1. Stasiu, siedział w barze wraz ze swoimi przyjaciółmi. Właśnie zakończyli rok szkolny i postanowili to uczcić. Pili, śmiali się i rozmawiali ...

  • Marta N. - Prolog

    Mam na imię Marta i chciałabym opowiedzieć czy przedstawić historię mojej pierwszej, właściwie jedynej miłości. Obecnie nie jest czymś niezwykłym, kiedy bardzo młoda ...

  • Fałszywa zdrada cz. VI

    - Nie będziemy ze sobą ani przez sekundę, ani przez miesiąc ani nigdy. Zrozum kobieto żałuje, że kiedykolwiek cię poznałem. Żałuję ze w ogóle jesteś na tym świecie ...

  • Wszystko zostanie w rodzinie część trzecia.

    Robiło się coraz bardziej gorąco i to zarówno dosłownie jak i w przenośni. Poza podnieceniem i ogromną ekscytacją odczuwałam także fizyczny gorąc. Spojrzałam na ...

  • Spotkanie integracyjne dzień 3- zakończenie

    Po ledwie słyszalnym pukaniu do drzwi dołączyła do nas Madzia, szefowa przyszła tuż po niej. Zaproponowałem grę w pokera oczywiście jej rozbieraną wersję. Największe ...

  • Magiczna Chwila

    Tak, tak kochani to opowiadanie było na moim drugim koncie a więc nie skopiowałam nic.Przeniosłam je tutaj, bo tam mam za dużo opowiadań, których muszę dokończyć :) No ...

  • Moja Ewa cz.1[wstęp]

    Chcę napisać kilka opowiadań o mnie i mojej cudownej żonie Ewie.Ewę poznałem jak miała 21 lat,pracowała wtedy jako modelka do zdjęć mody do jakiegoś sklepu ...