Miłosne - str 4

  • Wszystko zostanie w rodzinie, część dziesiąta.

    Cały czas z tyłu głowy miałam to, że najbardziej w sytuacji z zagajnika sprzed kilkudziesięciu minut podniecało mnie to, że zostałam zdominowana i byłam całkowicie ...

  • Mama mojej znajomej cz.4

    Kiedy nowe opony były już w warsztacie znajomy zadzwonił, że mogę przyjechać. Po pracy poszedłem prosto do nich. Drzwi otworzyła Marta: - Cześć- powiedziałem nieco ...

  • "Rodzinna" Miłość cz. 1

    Mam na imię Marika, jetem 16- letnią dziewczyną lubiącą piłkę nożną :D Mieszkam z ojcem 37- letnim wdowcem, minęło 6 lat od śmierci mamy. Właśnie co czytałam ...

  • Wielkanoc

    Mam na imię Ania i mam 17 lat... Chce wam opowiedzieć, co mi sie przydarzyło... W te św. Wielkanocne byłam na dyskotece, musiałam od reagować po zerwaniu z Michałem ...

  • Kocham CIe !

    Był słoneczny dzień. Wracając ze szkoły znów zobaczyłam Rafała. Nie chciałam by widział mnie w takim stanie - roztrzepana po wuefie. Nie zauważona skryłam się za ...

  • Tinder Life cz.1

    Nigdy nie byłem przekonany co do skuteczności portali randkowych czy aplikacji dobierających ludzi w pary. Bo jak po samym zdjęciu, opisie na profilu czy nietuzinkowych ...

  • Korepetytorka 1

    Choć ani ja, ani moja mama nie byłyśmy pielęgniarkami, życie zmusiło nas, by nauczyć się robić zastrzyki. Co prawda do podawania insuliny nie trzeba wielkich kwalifikacji ...

  • Do matury cz. II

    Wraz z przyjściem grudnia dni stały się chłodniejsze, więc trzymam kubek gorącej herbaty, siedząc na kanapie, otulona miękkim kocem. Oglądam powtórkę jakiegoś serialu ...

  • Mandat (I)

    Dzień przed ślubem Marta dowiaduje się, że jej narzeczony ją zdradza. Wściekła i rozgoryczona, wsiada do samochodu, a chwilę później zatrzymuje ją drogówka. I wtedy ma ...

  • Andrzejkowa dyskoteka..

    W tym roku nasza klasa organizowała dyskotekę z okazji Andrzejek. Ja i moje koleżanki siedziałyśmy w harcówce robiąc wróżby, tatuaże, make-up itp. Chłopcy natomiast ...

  • Pamiętnik nastolatki cz. 1

    Witajcie! Mam na imię Julka mam 15 lat mieszkam w małej wiosce w niewielkim domu z rodzicami bratem Adamem i kuzynkom Agą, która mieszka z nami od siedmiu lat kiedy to jej ...

  • Nad Jeziorkiem

    Pewnego dnia było bardzo upalnie i postanowiłam wyjść nad jeziorko żeby sobie troszeczkę popływać. Ubrałam strój kąpielowy, mini i króciutką bluzeczkę przez którą ...

  • Miłość, od pierwszego wejrzenia - Rozdział 2

    Dziękuje, za pozytywne komentarze... sprawiają one, że mam ochotę na wstawianie kolejnych rozdziałów. Rozdział 2 Weszliśmy do środka, od razu powędrowałam do kuchni ...

  • Czy odnajdę szczęście? cz. 3

    Byłam zaskoczona.Miałam opisać 6 wyrazów opisujących moc, prace itp.Najgorsze w tym było to że nie mogłam się na niczym skupić.Zrobiłam tylko 3 i szykowałam się na ...