Miłosne - str 3

  • Wszystko zostanie w rodzinie cześć dziewiąta.

    „Za pięć kilometrów dotrzesz do celu”. Taki właśnie komunikat rozległ się we wnętrzu srebrnej toyoty prowadzonej przez emerytowanego pułkownika Wojska Polskiego ...

  • Do matury

    Kocham jego dłonie, pieszczące tak czule. Kocham jego głos, niski tembr, rozniecający we mnie płomień. Kocham jego usta, dające rozkosz, której zawsze mało. – Wiktor ...

  • Wszystko zostanie w rodzinie cześć siódma

    Są ludzie, którzy nie potrafią żyć bez wanny i uważają, że prysznic to najlepsza rzecz na świecie. Nigdy w życiu nie podpisałabym się pod tą tezą, zwłaszcza teraz ...

  • Przyrodnia siostra cz.2

    Wstaliśmy dość wcześnie rano, zegarek w telefonie wskazywał zaledwie 6.30. W naszym planie jest do pokonania kolejnych sto parę kilometrów. Zanim się podnieśliśmy ...

  • To na Ciebie czekałem - prolog

    Gdy zderzają się ze sobą dwa przeciwne światy, jedna ze stron zawsze musi ucierpieć. Czy i tym razem też tak będzie? A może znajomość tej dwójki okaże się wyjątkiem ...

  • Przygoda nad morzem

    Od kilkunastu lat jesteśmy małżeństwem. Oboje pracujemy w korporacjach i jak to bywa w „korpo” wracamy do domu późnym wieczorem. Potem kolacja, chwila oglądania ...

  • Prezent urodzinowy cz. 2

    "Hej mała. Pamiętasz o naszym spotkaniu?"- Gdy ujrzałam tę wiadomość poczułam się jakoś dziwnie. Nie lubiłam jak ktoś mówił do mnie 'mała'. Jedyna osoba której na ...

  • Wszystko zostanie w rodzinie cześć ósma

    Poprosiłam go by odpoczął chwile po tym masażu, a sama poszłam do kuchni. Wypiłam łyk zimnej wody, by trochę ostudzić swoje ciało. Po cichu liczyłam także, na ...

  • Głupota

    Mam zamiar podzielić się z wami moją smutną historią…Zakochałem się w cudownej dziewczynie…Miała na imię Asia. Wspaniale nam się rozmawiało, spędzałem miło z ...

  • Obóz

    Było to w wakacje. Pojechałam na obóz harcerski. Na początku nie było za ciekawie. Nasza druhna powiedziała że jeżeli nie przebiegniemy 6 kilometrów pierwszego dnia to do ...

  • Wszystko zostanie w rodzinie, cześć jedenasta

    Pokój był ciasny, widać, że jednoosobowy. Zdziwiło mnie to, bo widziałam go z jakąś kobietą. Pomyślałam, że być może specjalnie podnajął to pomieszczenie tylko po ...

  • Olivia, Victoria - cz. XIII

    Olivia, Victoria - cz. XIII Obudził się, kiedy słoneczko stało już dość wysoko. Oprzytomniał i poczuł, że ktoś koło niego leży, lekko w niego wtulony. Obrócił się ...

  • Klubowa MILF cz.1

    Myślę, że wielu z nas miało trudny czas w życiu po rozstaniu z kimś. Wmawiamy sobie, że lepiej jest bez tej drugiej osoby. Prawda jest jednak inna. Po jakimś czasie ...

  • Mama mojej znajomej cz.7- rozstanie

    Poziom podniecenia narastał stopniowo bardziej przejmowałem się tym, co może wydarzyć się za chwilę. - Jest jeszcze czas, aby się wycofać- wołało moje lepsze ja ...