Miłosne - str 21

  • Nigdy nie mów nigdy

    Hej chciałabym się podzielić swoimi doświadczeniami miłosnymi albo raczej doświadczeniem. Moja psiapsióła poznała pewnego chłopaka, mieszkali dosyć daleko od siebie ...

  • ZRANIŁEŚ

    To ile mam lat nie jest tu zbyt ważne a jeśli podam wiek to wszyscy sobie pomyślicie że młoda, głupia, rozpieszczona i wszystko wymyśliła ale to się zdarzyło naprawdę ...

  • Przygoda

    Przygoda Jestem człowiekiem,który lubi w czasie wakacji różne podróże.Mam na imię Marcin.Tego lata nigdzie nie wyjeżdżałem,ale to nic w porównaniu z tym co wam zaraz ...

  • Nieziemska rozkosz cz.4

    Wstałam bardzo wcześnie uśmiechnięta od ucha do ucha. Wciąż nie mogłam uwierzyć w to, że taki mężczyzna zainteresował się akurat mną. Wzięłam gorący ...

  • Pamiętnik Majki - prolog.

    Jestem Majka. Mam 20 lat. Wraz z moją przyjaciółką, Leną wyjechałyśmy do Warszawy studiować. Od dziecka nie rozstajemy się ze sobą. Reszty dowiecie się śledząc nasze ...

  • Only you cz. 6

    Obudziłam się po pięciu godzinach snu. Mówią, że podczas snu się odpoczywa, ale ja obudziłam się wykończona. Nie wiem kim tak na prawdę jestem, Aniołem czy może ...

  • Sekretna Miłość

    Był listopad, piątek. Wracałam piechotą z imprezy integracyjnej w banku, gdzie dostałam pracę po znajomości. Skończyłam licencjat z socjologii i poszłam na magisterkę ...

  • Miłość w klasie obok cz.12

    W parku byłam troszkę przed 19, usiałam na ławce i czekałam. Zastanawiałam się jak będzie wyglądało nasze spotkanie odruchowo spojrzałam na zegarek było już pięć ...

  • Wakacyjna przygoda Cz.10

    Wakacyjna Przygoda Cz.10 (Liczę na wasze komentarze pod opowiadaniem. Dzięki temu będę wiedział co zmienić albo poprawić. Jeśli chcielibyście dodać coś od siebie,albo ...

  • Sponsor 5

    Pieniądze szczęścia nie dają. Od dziecka byłam karmiona tym kłamstwem przez rodziców i dziadków. Wierzyłam w to, ale kiedy obudziłam się dziś rano, dotarło do mnie, w ...

  • Książka do polskiego cz. 4

    W pokoju wziąłem prysznic i ubrałem się w świeże ciuchy. Magda i Jacek siedzieli na dole przy stole, na którym już była kolacja. -Zamówiliśmy Ci już - powiedział ...

  • Bańka mydlana. cz.13

    Wróciłam około 5 rano do pokoju. Nie chciałam iść spać. Z jednej strony nie było już sensu, a z drugiej, bałam się znowu zobaczyć tego co nie chcę. Chciałam przed ...

  • Nadzieja na lepsze jutro.

    Był spokojny letni wieczór, a Paulina jak zwykle siedziała na parapecie patrząc i licząc gwiazdy.Codziennie od trzech tygodni tak robiła. Ten pieprzony dupek tak cholernie ...

  • Wakacyjna przygoda w ITALII Część Druga...

    Podrzemaliśmy do 9tej, potem na czczo na zalanym słońcem patio : asany jogi w wykonaniu Moniki i moja rozgrzewka czyli pompki plus kata, szybki wspólny prysznic bez pieszczot ...