Erotyczne - str 177

  • Ja i uchodżczynie [CZ 4}

    Moje opowiadanie się chyba spodobało, więc kontynuuje. W mieszkaniu była nieciekawa atmosfera od czasu jak Katia przerwała moje igraszki z jej matką. Irina czuła jakiś ...

  • Historia lasu Lingstoon cz. 6

    18 Pan Ian McStarloon siedział wygodnie w swoim fotelu i sączył drinka. W telewizji nie było nic ciekawego, więc szybko wyłączył odbiornik. Jego wzrok zatrzymał się na ...

  • Mała śmierć (cz.II) " MAGDA "

    Ze snu, wyrwały ją odgłosy porannej krzątaniny. Szum wody w łazience, warkot ekspresu do kawy, wreszcie szczęk zamka zamykanych drzwi wejściowych. To braciszek zapewne ...

  • Marta N. - cz. trzydziesta

    W nocy obudził mnie chłód. Otworzyłam oczy i zobaczyłam, że jestem odkryta podobnie jak Tomek i Martyna. Widocznie Tomek podgrzewany przez dwa 'piecyki', leżące ...

  • Wspaniała znajomość

    Historia, którą tutaj opiszę, miała miejsce jakiś czas temu. Na tej stronie z opowiadaniami, poznałem Ewę, z którą szybko znalazłem wspólny język. Okazało się, że ...

  • Drabble — Oliwna rozkosz

    Biłam mocno i rytmicznie, raz z jednej, a raz z drugiej strony. Za każdym uderzeniem zwiększał swoją średnicę. Natomiast w oczach niknęła jego grubość. Uderzałam i ...

  • Cuckold przed ślubem cz. 3.

    Zawsze myślałem, że podnieca mnie tylko sytuacja, w której to ja całuje usta mojej kobiety po tym, jak obciągnęła innemu. W drugą stronę też to zadziałało. Patrzyłem ...

  • Kuzynka Klaudia (cz. 1)

    Dawid był już po szkole zawodowej z zawodu był kierowcą ciężarówki. Jego prac znajdowała się dość daleko od jego domu, toteż ucieszył się na wieść, że jego ...

  • Burza

    Wieczorem leżałam na łóżku, czytając książkę, było cicho i spokojnie, blask księżyca wpadał mi przez okno. Słychać było jedynie szum wiatru i szelest liści ...

  • Widmo

    Nie miała złudzeń, dom był podejrzanie tani. Wkroczyła do środka zgrabnie kręcąc biodrami. Zamknęła drzwi. Nie liczyła na luksus za taką cenę. Ważne, że należał ...

  • Pamiętnik Licealistki cz.19

    Jako, że jestem dziewczyną która nie ma żadnych skrupułów by uprawiać dziki seks z kimkolwiek się tylko da. Nie zdziwi mnie już nic, daje dupy a rodzice uważają mnie za ...

  • Łamigłówka boga Enki (I)

    Tytuł oryginału: „Enki's Puzzle” Autor oryginału: RawlyRawls Autor oryginalnych grafik zamieszczonych w opowiadaniu: TenderMinDD Utwór ten jest fikcją literacką ...

  • Dzieje grzechu

    W środku tygodnia napisała do mnie młodsza o 2 lata siostra: - Co powiesz na spotkanie- w piątek o 19 u Ciebie. Dawno już z Basią się nie widziałem. Każdy z nas żył na ...