Historia lasu Lingstoon cz. 7
21 Grupka przyjaciół zebrała się w wolnej przestrzeni, pomiędzy domkami w których spali jeszcze kilkadziesiąt minut temu. Właściwie byli już gotowi do drogi, ale musieli ...
21 Grupka przyjaciół zebrała się w wolnej przestrzeni, pomiędzy domkami w których spali jeszcze kilkadziesiąt minut temu. Właściwie byli już gotowi do drogi, ale musieli ...
Od tego wieczoru minął tydzień, nie rozmawialiśmy z Izą o tym co się stało. Mama zachowywała się jakby ta sytuacja nigdy nie miała miejsca. Natomiast mi to nie dawało ...
Stasia po ochłonięciu i wyciszeniu emocji, podziękowała buziakiem synowej za doznania i orgazm. - Jesteś kochana i sama wiesz, jak bardzo jesteś mi bliska, tym bardziej ...
Niniejszy fragment opowiadania, nie jest mojego autorstwa. Pochodzi z jednej z zagranicznych stron. Został tylko przeze mnie przetłumaczony. Jest to incest, i to chwilami dość ...
- Cześć, Kasia! A coś ty taka goła i wesoła?! - Dziewczyno! Co przypał zrobiłam w sobotę! Od tamtej pory dildo cały czas jest w użyciu, bo non-stop jestem podniecona ...
Ciągle powtarzająca się prawidłowość – nowe zlecenie, nowe miasto, nowi ludzie, nowe lokum. Zarówno fascynujące, jak i frustrujące. Nigdzie domu, nigdzie stałego ...
- Nie tym tonem, młoda damo. – Sama do siebie parodiowałam głos rodzicielki, równocześnie wciskając się w najbardziej dziwkarską sukienkę, w jakiej byłam posiadaniu ...
PODZIĘKOWANIA DLA SOMEBODY! :* *** Głos wydawał się troskliwy i ciepły, wywołując przykre uczucia, lecz sytuacja, w której się obecnie znajdowała sprawiała, że ...
No właśnie... Ten rysunek skłonił mnie do postawienia pytania - czy rzeczywiście "Its a simple word"? Czy świat jest taki prosty? Czy macie panowie takie ...
Logan, to wysportowany, przystojny osiemnastoletni chłopak. Jego szeroki uśmiech, niebieskie oczy i blond włosy, przyciągają wzrok zarówno młodych, jak i starszych kobiet ...
Gdy wracał późnym wieczorem do wynajmowanej przez siebie kawalerki w centrum miasta, nie spodziewał się tego, co miało się wydarzyć tej nocy. Nie prowadził zbyt bujnego ...
Marta przeczuwała, że dzieje się coś nietypowego... Wypinała się i nadal przyjmowała pchnięcia... ale... czuła, że tylko jedną ręką trzyma ją za biodra, poza tym ...
Powoli kończyło nam się wino. Basi gaducha rozkręciła się na dobre. - A wiesz co wymyślił parę miesięcy temu Krzysztof? Zrobiłem na nią wielkie oczy: - Niby co? - z ...
Marta N. - cz. siódma Tak więc wyjawienie mamie moich myśli i pragnień, zabiło jej porządnego ćwieka. Poglądy moralne i nakazy obyczajowe, a także rozum podpowiadał ...