Erotyczne - str 181

  • Marta N. - cz. dwudziesta

    Byłam pewna, że Halinka nie śpi i czeka na mnie, mimo, że trochę czasu upłynęło od chwili, kiedy wróciła do pokoju. Myliłam się. Moja kochana siostrzyczka nie czekała ...

  • Hotka na ekranie

    Obudziłem się z bólem i zawrotami głowy. To nie była moja sypialnia. Obok leżała naga Dorota. Piękna jak zwykle, intensywnie pachniała seksem. Zaschnięta sperma ...

  • Mogło być i tak - cz. XL

    Władzia z Pawłem wrócili więc ze spaceru do pozostałych gości. Zachowywali się tak, żeby wyglądało, że spacer po Plantach rzeczywiście dobrze im zrobił i ...

  • Głód cz. 19

    Znajdowali się w unsyjskim pałacu. Najprawdopodobniej najpiękniejszym, jaki kiedykolwiek odwiedzili, a trochę ich było. Laima podziwiała złote obicia i olśniewające ...

  • Marta N. - cz. siedemnasta

    Sabina przyznała co prawda, że uważa mnie za mądrą i przebojową dziewczynę, siostrę i przyjaciółkę, ale podobnie jak ja, również nie zapomniała ...

  • To nie koniec! cz. 10

    Na dworze zrobiło się ciemno, a ja nadal nie chciałam spać. Leżałam wtulona w ramiona Marka i słuchałam bicia jego serca. Bałam się, że kiedy zamknę oczy on zniknie, a ...

  • To nie koniec! cz. 9

    Dni mijały tak szybko, że nie wiedziałam kiedy, już miałam za sobą ponad dwa miesiące pracy. I to naprawdę ciężkiej, w biurze siedziałam od rana do wieczora, minimum ...

  • Maja nimfomanka tom 3 cz.7

    Kiedy na ekranie pojawił się napis "The End” Piotr zawołał: – Ja pierdolę, to do tego doszła. Mogę się chwalić, że chodziłem z gwiazdą filmową - dodał ze ...

  • Widmo

    Nie miała złudzeń, dom był podejrzanie tani. Wkroczyła do środka zgrabnie kręcąc biodrami. Zamknęła drzwi. Nie liczyła na luksus za taką cenę. Ważne, że należał ...

  • Pierwszy raz Ahsoki. Cz.1

    Uwaga! Opowiadanie przeznaczone dla osób powyżej 18 roku życia. Zawiera treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Wulgaryzmy, gwałt dwóch facetów na nieletniej ...

  • Druga czekoladka cz. 3

    Wspólne zamieszkanie z dwójką nastolatek, wbrew pozorom, stanowi spore wyzwanie dla kogoś, kto mieszkał dotychczas samotnie. Z trudem oswajałem się z sytuacją, że ...

  • Ja - stary i głupi (mieszanka wybuchowa)

    Stała tam. Oparta o błękitną ścianę, która nawet z tej odległości podkreślała jej niebieskie oczy. Kiwała się w rytm muzyki, kręciła powolnie biodrami, wiedząc ...

  • Mokre marzenie Thomasa

    Uwaga! Wulgaryzmy, dość mocna perwersja, młodszy facet z dużo starszym facetem. Zostaliście ostrzeżeni, moi mili. :P Kto nie trawi, niech ucieka. ;) Czyli alternatywna ...