Erotyczne - str 182

  • Mogło być i tak - cz. XLIX

    Stasia ocknęła się i zobaczyła, jak jej mąż zajmuje się Władzią z dużym zaangażowaniem. Poczuła lekkie ukłucie zazdrości, ale tylko na moment, bo przecież nie kto ...

  • Wybory, wybory, wybory...

    To taka usprawniona wersja opowiadania które już dawno napisałam. Dziś święto demokracji, więc nie mogłam sobie odmówić. Namówili mnie. Twierdzili, że jestem taka ...

  • wspaniałe wakacje 2

    Po powrocie do domu teraz gdy masturbuję się myślami tylko byłem z Jadzią ciągle widząc jej słodkie ciało które mi dawałabym mógł poznać tajniki sexu. Czas upływał ...

  • Podwyżka

    *Witam po przerwie, opowiadanie jest częścią większej całości - jeśli jesteś zainteresowany(a) zapraszam do przejrzenia listy moich opowiadań* Ania (szczupła, wysoka ...

  • (S)ekspedient

    Mały sklepik przed blokowiskiem był doskonałym rozwiązaniem dla ludzi, którym nie chce się biec do oddalonego o dwa kilometry hipermarketu. Co prawda, ceny różniły się ...

  • Studentka i profesor.

    Pewnego dnia zeszłego lata obudziłam się wcześniej niż zwykle, jakby czułam, że ten dzień przyniesie coś niespodziewanego. Rutynowo zwlekłam się z łóżka, zaparzyłam ...

  • Moja Pani i squitring

    Witam. Kilka lat temu poznałem moja Panią.Mężatkę z dwojką dzieci.Miała wówczas 29 lat.Na imię Paula.A była to kobieta bardzo ładna, sympatyczna z szerokim uśmiechem i ...

  • Nadgodziny

    -Słabo...-wyjęczała po tym jak została wydymana w usta i udało jej się przełknąć resztki jego spermy. Widziała swoje odbicie w lustrze które było jednocześnie ...

  • W niewoli umysłu | Rozdział I

    Przełom w leczeniu schizofrenii łącznej Grupa psychiatrów z Waszyngtonu dokonała przełomowego odkrycia. Naukowcy dowiedli, że za schizofrenię łączną odpowiadają ...

  • Piątkowy wieczór cz.II

    Winko, które przyniósł Maciek i niespodzianka jaką mi zgotował w przedpokoju sprawiły, że moja cipka nadal jest bardzo wilgotna i ma ochotę na znacznie więcej ...

  • GOSPODARSTWO cz. 15

    Przez dwa dni mój tyłek odczuwał skutki tego jak wujek z ciocią zabawili się ze mną, nie miałem do nich pretensji, sam byłem zaskoczony obrotem sytuacji jaka wtedy się ...

  • Karmelowa ślicznotka

    Stałem w przebieralni wpatrując się w swoje odbicie w lustrze. Metr osiemdziesiąt, szczupły, czarne buty za kostkę, czarne spodnie, czarna koszula z podwiniętymi do łokci ...

  • Urojona zdrada żony

    Jesteśmy z Żoną Ewą po ślubie już kilkanaście lat. Moja żona wygląda młodziej niż jej koleżanki w tym samym wieku. Ma piękne oczy i uśmiech. Ma piersi w rozmiarze ...