Erotyczne - str 185

  • Pomoc sąsiedzka (miniaturka) cz. 7

    Bardzo szybko przystąpił do badania ciasnoty mojej norki… Poczułam intensywnie jak mocno, niecierpliwie się w nią ładuje, niczym jakiś drapieżny wąż w jamkę, w ...

  • Z sennika Marty. Wikingowie

    Dowiedziałam się, że można kontrolować swoje sny, a przynajmniej próbować. Bardzo mnie to ucieszyło, bo wreszcie mogłabym realizować swoje fantazje, czyli być braną w ...

  • Nigdy nie wiesz jak zakończy się dzień

    Monika stała przed lustrem w łazience przypatrując się swojej twarzy i biustowi. Trzydziestkę przekroczyła już jakiś czas temu, nadal jednak prezentowała się bardzo ...

  • Konie VI

    Nowe, nie publikowane jeszcze odcinki! Opowiadania niniejszego cyklu były już od paru lat publikowane na dwóch portalach. Niestety nigdy nie udało się zamieścić wszystkich ...

  • Mogło być i tak - cz. XL

    Władzia z Pawłem wrócili więc ze spaceru do pozostałych gości. Zachowywali się tak, żeby wyglądało, że spacer po Plantach rzeczywiście dobrze im zrobił i ...

  • Przygodny seks (poprawka)

    Tak jak radziliście mi w komentarzach, starałam się usunąć niepotrzebne wątki, poprawić opowiadanie i napisać nieco więcej :) Rano dostałam telefon od Aśki ...

  • Tak blisko a tak daleko cz 2: Trudna noc

    Opowiadanie jest mojego autorstwa i nie wyrażam zgody na rozpowszechnianie go bez mojej wiedzy i zgody. Choć jeszcze przed chwilą jej jęki niosły się po całym mieszkaniu ...

  • #hot16 część 1

    Lubię spędzać weekendy w samotności, ale tylko czasami... Mój tryb życia nie pozwala mi na częste, sobotnie randez vous z Netflixem. Praca w korporacji bywa mocno ...

  • Sen o Czerwonym Kapturku 4 Kara

    Tuż przed leśniczówką narwałam w podołek nieco jagód. Właśnie wtedy przyłapał mnie - on! - Panie leśniczy... ale ja narwałam tylko trochę tych jagódek... - O! To ...

  • OJCIEC CHRZESTNY 4

    Przez osiem kolejnych lat relacje między Gabrysią a wujkiem Albertem były bardzo podobne – Dziewczyna przychodziła do mężczyzny, by uzyskać od niego wsparcie finansowe ...

  • Odnawianie znajomości

    Znali się. Od podstawówki. W sumie nigdy nic ich nie łączyło. Ona - śliczna, mądra, zwariowana - należała do zamkniętej elity osób. On - nieśmiały, uchodził za ...

  • Moja Ewa cz.2

    Niedziela o 7.00 obudził mnie telefon. -cześć Ewuniu coś się stało? -nie nie tylko chciałam się upewnić że dziś się widzimy.pamiętasz że zaprosiłam cię z Izą na ...

  • Edyta 7

    Edyta gorąco wspominała wakacje, spędzone w naturystycznym ośrodku nad Adriatykiem. Utwierdziła się w przekonaniu, że jest obiektem pożądania wielu mężczyzn. Codziennie ...