Erotyczne - str 187

  • Niełatwa miłość. cz. 5

    Gdyby mogła, to zostałaby w łóżku z Mateuszem cały tydzień i nie tylko po to by kochać się cały czas. Chciała czuć go cały czas przy sobie, być przy nim. Przytulać ...

  • Szalony wypad na żagle

    Rok dwa tysiące siódmy, początek lipca, sobota godzina szósta rano, jadę do Rucianego-Nidy na żagle. Nareszcie po kilkunastu latach mogę wejść na pokład żaglówki. Mój ...

  • ZŁY – ŁOWCA Cz. 1

    Ósmy dzień miesiąca. Luty. Pogoda nie napawała optymizmem. Było szaro, wietrznie, a z nieba padał ni to śnieg, ni deszcz, ni deszcz ze śniegiem. Idealna pogoda na ...

  • Bar. Poderwana elegantka (miniaturka) cz. 4

    Ależ to podniecające, gdy nagle, przy barze, obcy mężczyzna próbuje mi podwinąć spódniczkę… gdy na publiczny widok odsłania koronkowe manszety moich pończoch… Robi ...

  • Niebanalni i wolni 2 - Rocky, bar i kolacja

    Przemek obudził się. Widząc śpiące z jego dwóch stron dwie nagie blondynki, powoli przypominał sobie wczorajszą noc. - Na prawdę, niezłe z nich kocice - Pomyślał ...

  • Król księżyc

    Otacza mnie ciemność nocy. Siedzimy na kocu stykając się ramionami, zapatrzeni w taflę teraz prawie atramentowego stawu. Jesteśmy zakochani, szczęśliwi i oglądamy świat ...

  • Kwarantanna w kawalerce

    Paliłam sobie leniwie cienkiego, smukłego jointa, gdy telefon zaczął wibrować. Spojrzałam na ekran. Dzwonił mój mąż. Mąż, którego ostatnio prawie wcale nie ...

  • Przygoda z dojrzałą..... PRAWDZIWA!

    Hej, chciałem się z Wami podzielić moją przygodą z kobietą 45+.....ehhhh jeszcze mam dreszczyk jak to sobie przypominam. To była jakaś popijawa nawet nie pamiętam z ...

  • Wojsko

    Ogniem i mieczem cccccccccccccccc wizjer i fallus - kolaska pod spódnicę - proboszcz - biskup - kwatera z Longinem - Tatarzy xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx u biskupa 1 ...

  • Bar. Poderwana elegantka (miniaturka) cz. 6

    Stało się… Popchnął mnie na stolik… Musiałam leżeć na plecach… a on przysunął sobie moją pupę do swojego krocza… Ależ się bałam! Zgadnijcie jak zachowywali ...

  • Męski punkt G

    Czy próbowaliście już anal? Mowa o analu, ale nie takim zwyczajnym z jakim spotkacie się zazwyczaj, tym razem mówię o stymulowaniu punktu G u mężczyzn. Tak dobrze ...

  • Zabawa pod prysznicem z Tobą .

    Twoja dłoń zaczęłaby ugniatać moją pierś, z czasem coraz mocniej. Palcami chwyciłbyś sutek i zaczął go mocno ściskać. Jednocześnie klepiąc mnie lekko po ...

  • Rodzinnie V

    Bliźniaki wyjechały do dziadków pomóc w pracach wokół domu, wrócić miały dopiero następnego dnia po śniadaniu Usłyszałem łoskot zbyt otwieranych drzwi, to mam ...