Erotyczne - str 189

  • Pieskie Życie Anny Morrison

    Ręce trzęsły się jej z zimna, a ostre światło halogenowych lamp świdrowało jej nienaturalnie rozszerzone źrenice, powodując uczucie bólu, który przeszywał całą jej ...

  • Przygody mężatki cz. 3

    Telefon odezwał się dźwiękami starej piosenki. Zdrętwiałam na sekundę i spojrzałam na aparat bojąc się do niego podejść. W końcu po trzecim dzwonku zmusiłam się by ...

  • Sex w Autobusie

    Był zimowy wieczór, na dworze bardzo zimno i ciemno. Stałem na przystanku i czekałem na autobus. Wracałem akurat od mojego brata z Warszawy i jako że nie zdążyłem na ...

  • Z Nim II

    Gdy to usłyszałam ziemia się pode mną zatrzęsła. Ja, niewolnicą jakiegoś faceta, którego widzę pierwszy raz? Jak do tego doszło? I kim był tak naprawdę Eryk? -Jeśli ...

  • Mogło być i tak - cz. XXI

    Będąc w powietrzu na określonej wysokości i kursie, pilot zablokował stery i ustawił manetką optymalne obroty silnika, po czym odwrócił się w stronę Pawła. - Mamy ...

  • Terapeutka 14

    Nie do końca byłam przekonana, czy moje przypuszczenia na temat Teresy były słuszne. Jeśli faktycznie była lesbijką, to po co wychodziła za mąż? Czy to możliwe, że ...

  • Ogniste Serce. Rozdział 5.

    Ciocia Adela starsza siostra ojca, najstarsza seniorka rodu o trudnym i władczym charakterze, nigdy nie owijała w bawełnę i mówiła to co myśli. Kierowała się oczywistym ...

  • Brak słów

    Judyta jak zwykle po wieczornych ćwiczeniach poszła pod prysznic, rozkoszowała się strumieniami zimnej wody, kontrastujących z jej rozpalonym ciałem. Nałożyła kremowy ...

  • Lustra szarości

    Pieprzenie to jedna z najczęstszych czynności naszego codziennego życia. Pieprzymy wszystko i wszędzie. Pieprzymy coś, kogoś, siebie nawzajem, nierzadko również farmazony ...

  • Pierwsze spotkanie z sunią II

    Pierwsze spotkanie z sunią II Obudził mnie ruch na korytarzu, podniecone głosy i trzaskanie drzwiami. Nie budząc Mai poszedłem pod prysznic, a następnie usiadłem w fotelu z ...

  • Cztery szesnastki cz. 4

    - To co, wieczorkiem mała orgia? - Słowa te wypłynęły z ust zielonookiej Nikoli. Cztery dziewczyny: Nikola, Dominika, Emilka i Agnieszka, oraz trzech chłopaków: Eryk ...

  • Wszechstronny masażysta

    Krystyna była wysoką, postawną blondyną trochę po czterdziestce. Bajeczna figura i potężny biust zapewniały jej zainteresowanie chłopców, a potem (niedługo potem) ...

  • Jak zostałam modelką cz. 2

    - Halo? Odebrałam telefon zmęczonym głosem, tego wieczoru przygotowywałam się do ciężkiego egzaminu. - Hej kotku, tu Samuel. Właściciel marki przyjechał do Polski i chce ...

  • To nie koniec! cz. 9

    Dni mijały tak szybko, że nie wiedziałam kiedy, już miałam za sobą ponad dwa miesiące pracy. I to naprawdę ciężkiej, w biurze siedziałam od rana do wieczora, minimum ...