Erotyczne - str 192

  • Mogło być i tak - cz. XXXIV

    Po powrocie do domu Ania wraz z Marysią przygotowały lekką kolację i z uwagi na późną porę, zaraz po kolacji i po uporządkowaniu kuchni, poszły do łazienki wykonać ...

  • Szkoła tańca część 3

    — Dziękuję. — Chyba jesteś kawalerem? — Czemu tak sądzisz? — Bo nie zauważyłam żadnych kobiecych bibelotów. Nie dość, że piękna to jeszcze spostrzegawcza – ...

  • Hotka - geneza 2

    Magda siedziała mi na udach, dotykając torsu sterczącymi sutkami dużych piersi. Mój penis tkwił w lepkiej, mokrej cipce. Cały czas był w stanie erekcji, zaciśnięty jej ...

  • Mogło być i tak - cz. XLV

    Ostatnie słowa siostry zmroziły wręcz Pawła. Bez owijania sprawy w bawełnę, dała mu do zrozumienia, że planuje zajść z nim w ciążę i to obojętnie w jakim będzie ...

  • Niezwykłe życzenie Ani

    Wydarzyło się kilka lat temu… Wyjątkowo dłużyła nam się w tym roku jesień. Chłodny październik, a po nim paskudny, deszczowy listopad. Codziennie spoglądaliśmy w ...

  • Przemiana Agaty cz. 1

    Jak ja nie lubię gdy ćwiczenia mam na rano. Żeby było fajniej to zawsze muszą być te, na których do zaliczenia wystarcza obecność. Nie należę do tej grupy studentów ...

  • Wywiad. Marta i więźniowie

    Jako dorabiająca sobie w lokalnej gazecie, robię reportaż w więzieniu. Więźniowie spuszczali natychmiast wszystkich dziennikarzy, ale godzą się mi odpowiadać na trudne ...

  • Marta i tajemniczy ogród cz. 3

    Gdy podawała rękę młodzieńcowi, ten jakby wahał się co zrobić. Wreszcie nieśmiało wysunął drżącą dłoń do uścisku. – To Pietrek – szczebiotała Dorota. – Co ...

  • Tajemnicze spotkanie w deszczu..

    Silny, porywisty wiatr ścinał gałęzie, które z głośnym trzaskiem spadały na ziemię. Mocny deszcz sprawiał, że gleba stawiała się miękka i powstawały na niej ...

  • Z sennika Marty. Najazd Szwedów

    Dzień drugi Tym razem świąteczne oglądanie "Potopu", przeniosło mnie w we śnie do tych czasów. Razem z innymi niewiastami przeżywałam, że lada dzień ...

  • Shame on you Granger XVI

    Hermiona na miękkich nogach kroczyła schodami i kilkakrotnie potknęła się, nim dotarła do drzwi gabinetu Dyrektora. Ten, jak zawsze zresztą, posłał jej pogodne spojrzenie ...

  • To nie koniec! cz. 10

    Na dworze zrobiło się ciemno, a ja nadal nie chciałam spać. Leżałam wtulona w ramiona Marka i słuchałam bicia jego serca. Bałam się, że kiedy zamknę oczy on zniknie, a ...

  • Jak bardzo mnie chcesz? - cz2

    - Jak bardzo Cię chcę? Żadne słowo nie jest w stanie tego opisać. Pożądania, chciwości mej co do Twego ciała, Ciebie całej, tego co dzieje się moich spodniach gdy Cię ...

  • Pierwszy raz moich marzeń

    Lekcje się skończyły i zapytałem się Oli co dziś robi. -nic. . a ty ? -ja też nie mam planów :) może się gdzieś przejdziemy albo coś ;) -spoko... -to o której się ...