Pamietnik Marty cz. 5 Kolacja z biznesmenem
Pamiętam doskonale to zaproszenie od lokalnego biznesmena na kolację. Poznałam go, przy przeprowadzaniu wywiadu do lokalnego tygodnika. Był przesadnie szarmancki, co rusz ...
Pamiętam doskonale to zaproszenie od lokalnego biznesmena na kolację. Poznałam go, przy przeprowadzaniu wywiadu do lokalnego tygodnika. Był przesadnie szarmancki, co rusz ...
Merlin - Młody, przygarbiony brunet o skromnej budowie i i jaskrawo niebieskich oczach nie miał łatwego życia. Bycie sługą Artura - przyszłego króla Camelotu nie może ...
Maj uraczył nas piękną pogodą, dwa tygodnie po moich 17 urodzinach, do gospodarstwa przyjechał kuzyn Adrian, który mieszkał w Krakowie i do nas miał sporo kilometrów ...
Podczas ferii szkolnych wybraliśmy się całą rodziną na kilka dni do Białki Tatrzańskiej na narty. Rodzice zarezerwowali trzy pokoje - dla siebie, dla mnie i Pawła, trzeci ...
Po zajęciach udałam się ów festyn, nawet nie wiem z jakiej okazji zorganizowany i czekałam na wiadomość z rozkazem. Przechadzając się zaintrygowała mnie jedna z ...
Życie nigdy mnie nie pieściło, zresztą, kogo pieści? Może kogoś kogo nie znam, a znam wielu. Jest to wynikiem pracy, a właściwie prac jakie wykonywałem. Choć może by ...
Po naprawie auta okazało się, że jestem w niezłym ambarasie! – nie mam czym zapłacić! Co tu zrobić?! Przejęta tym, zestresowana… wpadłam w wielką panikę… ...
Dręczy mnie cały czas dylemat. Czy to, że polubiłam seks również z kobietą jest efektem sytuacji z Tomkiem, czy też nie miała ona na to wpływu. Ale wróćmy do mojej ...
Strużka wilgoci sączyła się spomiędzy ud przegrywając walkę z grawitacją, gdy z perwersyjnym zafascynowaniem przyglądałam się maszynie. Spore koło zamachowe, żelazne ...
Z trudem odciągnęliśmy dzieciaki od zabawy. W końcu obiecaliśmy im, że wszyscy wracamy schodami na golasa. Na pożegnanie podziękowałem Beacie mocno przytulając ją ...
Na początku nie zwracałem na nią uwagi. Jedna z wielu koleżanek – i tyle. Coś się zmieniło w trzeciej klasie. Kasia była wysoka, wysportowana, odważna i samodzielna ...
Dorota 3 Piotrek zaniemówił wpatrzony w imponujący biust Doroty.Wiesiek już spał na prawym boku tyłem do całej sytuacji. -Chodz usiadz na łóżku-łagodnym głosem ...
Na początku drugiej części dopowiem kilka zdań o sobie. Jestem raczej normalne budowy brunetem. Średniego wzrostu z niebieskimi oczami. Mam tylko jeden problem. Otóż mój ...
Aleksandra dostała skierowanie na 5 dni szkolenia w Warszawie, nie było jej to na rękę jednak w końcu to podnoszenie swoich kwalifikacji więc potwierdziła swój udział. Na ...