Erotyczne - str 191

  • „Co to to nie!” – część 53 i 54

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 53 Lidia – Koralgolciu, jesteś w stu procentach pewien, że nie potrzebujesz mnie na miejscu? – pytam ...

  • Czas na miłość. Teraz! cz 6

    Dedykuję te część wszystkim czytelniczkom i czytelnikom, który lubią tajemniczą i mroczną cząstkę Adama. --- W środę wieczorem niespodziewanie wpada do nas Adam z ...

  • Jak kamyk, cz. 4

    *** Rano obudził mnie delikatny ziew w okolicach ucha, który lekko podnosił moje włosy. Wzdrygnęłam się. "Niemożliwe, żeby był na tyle bezczelny, żeby pakować mi ...

  • Stres

    Nerwowo poprawiła biały dopasowany żakiet i jeszcze raz sprawdziła godzinę na małym, złotym zegarku znajdującym się na jej prawej ręce. Denerwowała się rozmową ...

  • Marta N. - cz. szósta

    Marta N. - cz. szósta Tak więc położyłam się na swoim tapczanie i nadsłuchiwałam odgłosów 'rozmowy' mamy z Tomkiem. Kiedy poczułam, że za chwilę zasnę ...

  • "Niewierna żona"

    Wiele kobiet chciałoby być na miejscu Jowity. Miała wszystko o czym marzyła : kochającego męża, piękny dom i dobrą pracę, która dawała jej wiele satysfakcji. Zanim ...

  • Jak bardzo mnie chcesz? - cz1

    -Taaak! -Co mówisz? -Zrób to! -Taak? -Taaak! -Na pewno? -Taak! Na pewno! Przeleć mnie wreszcie! Kuur**, nie daj mi czekać! -Mała, nie ładnie to tak brzydko mówić ...

  • Mamo, kocham Cię. cz. 6

    Szczerze mówiąc też ucieszyłem się na jej widok, odłożyłem plecak i mocniej przysunąłem się do jej nawilżonego, pięknie pachnącego ciała. -Wiesz jest coś, co ...

  • Si ku ku si cz. 7

    Przecięłam, choć byłam na siebie wściekła, że nie potrafię stanowczo odmówić udziału w takim szaleństwie. Monika ubrała t-shirta i świeże bawełniane majteczki ...

  • Uwagojad (nie)pospolity

    Jeszcze w drugiej połowie dziewiętnastego wieku aluminium, ze względu na rzadkość występowania, wartością dorównywało srebru. Budowany wówczas falliczny pomnik ...

  • Szkoła cz.4

    W niedziele rano Paulinę obudził Artur, dzwoniąc do niej. -Jest 9 rano, czego chcesz? -Słuchaj, mam nową, świetną grę. Przyjdziesz ją ze mną wypróbować? - Nie musisz ...

  • Fotograf- Uwodziciel cz.4

    Paulina weszła do przytulnego mieszkania. Rzuciła torebkę na łóżko i włączyła laptopa. Sprawdziła pocztę, facebooka i poszła do łazienki. Szybki prysznic, makijaż ...

  • Mężczyźni III

    Czy ktoś powie mi, jak się oddycha? Pokój pełen wspomnień tarasuje mi drogę do wolności. Jest gęsto od ciężkich, świeżych, emanujących ciepłem emocji. Połykam ...