Czy to jest miłość, czy to jest kochanie? - cz. trzydziesta piąta
Byłem zbudowany, bo Kamila słysząc moje słowa, że powinniśmy wrócić na łódź, aby mama nie czuła się, jak piąte koło u wozu, przyjęła je z dużym zrozumieniem ...
Byłem zbudowany, bo Kamila słysząc moje słowa, że powinniśmy wrócić na łódź, aby mama nie czuła się, jak piąte koło u wozu, przyjęła je z dużym zrozumieniem ...
to moje pierwsze opowiadanie więc liczę na komentarze zgodne z prawdą. Te pozytywne na pewno mnie ucieszą, a te negatywne zmotywują. Mam na imię Ola. Jestem wysoką ...
Tego było już zbyt wiele. Zdesperowanym wzrokiem patrzyłam, jak aktualizują się moje dane, oraz zdjęcie wstawione na portal –sympatia. Po co to zrobiłam, dlaczego? Czy ...
To opowiadanie, moje pierwsze na tym portalu rozpoczyna serię "Dziewczyny z ochrony". Mam nadzieję że spodoba się wszystkim. Liczę na szczerą krytykę. Nie ...
Gdy wszedłem do barowej części hotelowej restauracji od razu zwróciła moją uwagę. Siedziała przy barze, popijała drinka i z nikim nie rozmawiała. Kiedy usiadłem ...
No i przegrałam ten okrutny zakład! Przegrałam sromotnie! Teraz muszę zupełnie naga... jedynie w pończochach i szpilkach przemierzać w poprzek całą tę okropną ...
Zapraszam na epizod drugi, w którym temperatura letniego romansu ciągle rośnie *** ROZDZIAŁ 2/4 - sobota * Wracam na swój kawałek podłogi, gdzie nikt nie będzie mi ...
- Piotr? – mieszkanie jest otwarte – Piotr! - Jest w ciemni - korpulentna kobieta około czterdziestki wychyla się z drzwi, za którymi, o ile dobrze pamiętam jest kuchnia ...
--- NOWA CZEŚĆ CO PONIEDZIAŁEK --- Aga uśmiechnęła się szeroko, kiedy umięśniony kolo zdjął swoje bokserki i jego wielki kutas wyskoczył tuż przed jej twarzą. Był ...
Tu mam wiele pytań do Was? Jak to rozwijać? Na początek piszę zarys wstępu, na samym końcu - 10 pytań do Ciebie? Wstęp – kontrast – perfumy – zapach smaru - wsiadać ...
Alan, zanurzając swoją twarz w kroczu Samiry, poczuł jej odurzający zapach i smak, który różnił się nieco od zapachu i smaku cipki Asi, co nie oznaczało, że był mniej ...
Uwaga! Pornosik ten zawiera wulgaryzmy. ¯|_(ツ)_/¯ Porządna na ogół Amidala przeklina jak nigdy. Wina męża że ją do takiego stanu doprowadza. ;) *** Ucisk na szyi ...
Pojechałam ubrana w sukienkę która zapewnia dużą przystępność i zapobiega niepotrzebnemu marnowaniu czasu. Od czasu powrotu z „treningu” kochałam się tylko i ...
"Jasne, no to jesteśmy umówieni :)" wysłałem na facebookowym czacie do Agnieszki, ciesząc się że w końcu ją zobaczę. Poznałem ją jeszcze w gimnazjum i od ...