Erotyczne - str 184

  • Obfity Spacerek!

    Znów niedziela, jak człowiek pracujący zawsze w ostatni dzień tygodnia mam depresję, bo kto lubi znów w poniedziałek iść do pracy wstając o 5 rano? Postanowiłem iść ...

  • Głód cz. 15

    - Zawsze wszystko psujesz! Dlaczego nie możesz zniknąć?! - wrzasnęła kobieta, histerycznie trzepocząc rękoma niczym ranny ptak. - Mamo, zaczekaj, proszę! Pozwól mi ...

  • Historyczka w oczach uczniów 20

    Więc natychmiast się udają, Pod swej profesorki drzwi A tam - kogo– spotykają? Aż się rychło stają źli. Bo znajdują tego pana To kierowca, Robert, który, Dzierży ...

  • Najemnik cz. 17

    Przebudziłem się gdy mrok już dawno opanował świat. Boląca wręcz erekcja przypominała, że hasło „długo i namiętnie”, przypuszczalnie nabrało zupełnie nowego ...

  • Na przerwie - moja fantazja cz. 6

    Wyobrażam sobie, jak stanowczym ruchem zgarnia mnie mój rozochocony żak na siebie… a właściwie na swego nieustannie gotowego do boju przyjaciela… Nadziewa mnie na niego ...

  • Spełnienie marzeń z Gabrysią cz.4

    Niestety po weekendzie nadszedł tydzień pracy. Gaba pojechała do szkoły do internatu. Moja szkoła znajdowała się bliżej i codziennie wracałem do domu. W czwartek gdy ...

  • Dominujący ginekolog cz. 2/2

    Od pierwszej penetracji odbytu asystentki minęły już trzy tygodnie. Od tamtego dnia, regularnie, każdego poranka i popołudnia, odbywali brutalny, zwierzęcy stosunek analny ...

  • Film w kinie

    Wybieraliśmy się na ten film od dłuższego czasu, bardzo chciałaś na niego iść. W końcu zamówiłem bilety i wieczorem wybraliśmy się do kina. Bardzo się cieszyłaś ...

  • Sebastian. - cz. VII

    Minęło trochę czasu od mojego ostatniego spotkania z Sebkiem. Cały wolny czas poświęciłam na rozmyślanie. W końcu doszłam do wniosku - albo jedno, albo drugie. Co mam na ...

  • Shame on you Granger cz. XXVII

    Witajcie! Znów się spóźniam z publikacją, ale jak zawsze rzeczywistość weryfikuje plany... Przepraszam. Część z was zlinczuje mnie za pewien moment z tego rozdziału ...

  • Niewolnica swego Pana cz. 3

    Z góry przepraszam za literówki i błędy w składni ;) Zapraszam do czytania i komentowania. Po szaleństwach na górze, pozostałe kilka godzin minęło bardzo szybko. Cały ...

  • Cena Władzy, cz 1

    Christopher Anprad, Pierwszy Tego Imienia, cesarz Odwiecznego Imperium, diuk Hearlandu, dominat Klanów Północy i Górskich Plemion, władca Wiecznego Miasta leżał znudzony na ...

  • Konie cz.V

    Nowe, nie publikowane jeszcze odcinki! Opowiadania niniejszego cyklu były już od paru lat publikowane na dwóch portalach. Niestety nigdy nie udało się zamieścić wszystkich ...