Erotyczne - str 180

  • Mogło być i tak - cz. XLVIII

    Ania tymczasem widząc, że Marysia zajęła się sobą i swoimi doznaniami, zmieniła pozycję, odwracając się do niej głową, co Marysia natychmiast wykorzystała. Widząc ...

  • Mogło być i tak - cz. XLVII

    Poleżeli jeszcze przez chwilę razem, jakby chcąc przypieczętować więzi, które ich ponownie połączyły. Adam leżał pomiędzy nimi i ponownie pieszczotliwymi gestami ...

  • Mama mojej znajomej cz.7- rozstanie

    Poziom podniecenia narastał stopniowo bardziej przejmowałem się tym, co może wydarzyć się za chwilę. - Jest jeszcze czas, aby się wycofać- wołało moje lepsze ja ...

  • Rodzinnie VI

    Podczas ferii szkolnych wybraliśmy się całą rodziną na kilka dni do Białki Tatrzańskiej na narty. Rodzice zarezerwowali trzy pokoje - dla siebie, dla mnie i Pawła, trzeci ...

  • Rodzinnie V

    Bliźniaki wyjechały do dziadków pomóc w pracach wokół domu, wrócić miały dopiero następnego dnia po śniadaniu Usłyszałem łoskot zbyt otwieranych drzwi, to mam ...

  • Mogło być i tak - cz. XLVI

    Stasia po ochłonięciu i wyciszeniu emocji, podziękowała buziakiem synowej za doznania i orgazm. - Jesteś kochana i sama wiesz, jak bardzo jesteś mi bliska, tym bardziej ...

  • Prawda czy Wyzwanie - Zmiana reguł cz.2

    - Kurwa mać..! - Uciskałem ranę. - Nieźle Cię trafił. Jak wyjedziemy za miasto, to muszę Cię opatrzyć. - I obudzimy tego dupka. Po paru minutach Rafał zjechał z trasy ...

  • Głód cz. 23

    Resztę dnia spędziła na przygotowaniach do balu. Chciała wypaść możliwie najlepiej, a przede wszystkim pragnęła, aby Arthur pożądał jej ciała bardziej niż ...

  • Mama mojej znajomej cz.5

    Wyprawa do lasu spodobała mi się ze względu na to, że znaliśmy się tyle lat, ale żadne z nas nie chciało bądź nie próbowało z tej przyjaźni zbudować czegoś ...

  • Mogło być i tak - cz. XLV

    Ostatnie słowa siostry zmroziły wręcz Pawła. Bez owijania sprawy w bawełnę, dała mu do zrozumienia, że planuje zajść z nim w ciążę i to obojętnie w jakim będzie ...

  • Pieskie Życie Anny Morrison

    Ręce trzęsły się jej z zimna, a ostre światło halogenowych lamp świdrowało jej nienaturalnie rozszerzone źrenice, powodując uczucie bólu, który przeszywał całą jej ...

  • Marta N. - cz. dwudziesta druga

    Ujawniona przez Halinkę informacja, że ponownie odbyła szalony seks z Tomkiem w łazience, wcale mnie nie zmartwiła, ani specjalnie nie zdziwiła. Mówiąc prawdę, to chyba ...

  • Hotka na ekranie 2

    Nadszedł oczekiwany wieczór. Siedziałem wygodnie na fotelu w salonie, owinięty w puchaty, biały szlafrok. Wyspany i wykąpany sączyłem zimnego Heinekena. Dorota od godziny ...

  • 1969

    Kolorowy tłum falował w rytm uderzeń podwójnej stopy perkusji. Zewsząd dochodziło echo dudniących basów, solówek na gitarach elektrycznych i przekonujących jęków ...