Erotyczne - str 179

  • Marta N. - cz. trzydziesta

    W nocy obudził mnie chłód. Otworzyłam oczy i zobaczyłam, że jestem odkryta podobnie jak Tomek i Martyna. Widocznie Tomek podgrzewany przez dwa 'piecyki', leżące ...

  • Si ku ku si cz. 1

    Wariatki! Spodziewałam się, że na osiemnastkę dostanę od nich jakąś seksowną bieliznę, ale wibrator? I to taki elegancki? Przecież wiedzą, że mam chłopaka! I że już ...

  • Warsztat. Marta i mechanicy

    Tu mam wiele pytań do Was? Jak to rozwijać? Na początek piszę zarys wstępu, na samym końcu - 10 pytań do Ciebie? Wstęp – kontrast – perfumy – zapach smaru - wsiadać ...

  • Moja Ewa cz.2

    Niedziela o 7.00 obudził mnie telefon. -cześć Ewuniu coś się stało? -nie nie tylko chciałam się upewnić że dziś się widzimy.pamiętasz że zaprosiłam cię z Izą na ...

  • Analna księgowość

    W roku 2016 powstał pierwszy projekt firmy zatrudniającej wysokiej klasy specjalistki w dziedzinie księgowości, które jednocześnie pełniły rolę epizodycznych pań do ...

  • Mogło być i tak - cz. L

    Paweł, zgodnie ze swoją naturą skowronka, obudził się jak zwykle pierwszy. Przesunął się w stronę wezgłowia sofy i usiadł, unosząc kolana i przyciągając nogi do ...

  • Dildo cz. 12

    Nicole pojawiła się w domu wkrótce po dziesiątej. Powitała mnie szybkim: Cześć, tatusiu! kiedy szła do swojego pokoju. Po pół godzinie, wyłączyłem telewizor i ...

  • Dildo cz. 11

    - Prawie bym zapomniałem mojego kochanka. – powiedziała to takim tonem, jakby to było zupełnie normalne. Podniosła swoje fioletowe dildo, a następnie zauważyła, jak ...

  • Czysty Femdom

    -Siad! - rozkazuje Pani, łapiąc na grzywę swojego podwładnego i sprowadzając go do parteru. On opada posłusznie. Właścicielka bez ceregieli pozbawia się majtek, lekko ...

  • Głód cz. 27

    Długo nie mogła zasnąć, rozmyślając nad słowami doradcy. Rzeczywiście, bardziej jej się podobało, gdy klęczała przed nim niż odwrotnie. Czy to czyniło z niej ...

  • Suka Olga II

    Po powrocie do mojego domu wziąłem szybki prysznic i położyłem się do śpiącej Ani. Żona przebudziła się z delikatnym uśmiechem przytuliła mnie i zamknęła oczy. Po ...

  • Mogło być i tak - cz. XLIX

    Stasia ocknęła się i zobaczyła, jak jej mąż zajmuje się Władzią z dużym zaangażowaniem. Poczuła lekkie ukłucie zazdrości, ale tylko na moment, bo przecież nie kto ...

  • Dildo cz. 1

    Niniejszy fragment opowiadania, nie jest mojego autorstwa. Pochodzi z jednej z zagranicznych stron. Został tylko przeze mnie przetłumaczony. Jest to incest, i to chwilami dość ...