Erotyczne - str 176

  • Blondynka 3

    W sobotę rano zadzwoniła Monika. - Witaj, przystojniaku. Powiedz mi, czy zaproszenie na dzisiejszą imprezę jest nadal aktualne? - Oczywiście, a dlaczego pytasz? - Ponieważ ...

  • Pierwszy raz Ahsoki. Cz.1

    Uwaga! Opowiadanie przeznaczone dla osób powyżej 18 roku życia. Zawiera treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Wulgaryzmy, gwałt dwóch facetów na nieletniej ...

  • Historyczka u tablicy (miniaturka) cz. 5

    Tym razem przeholowałam… Podnieciłam się do tego stopnia, że zdjęłam spódnicę, rozpiełam i rzuciłam na podłogę bluzkę… A nawet stanik! Stałam przy biurku w ...

  • Zauroczenie część 2

    Paula siedziała w taksówce i nie mogła uwierzyć w to co się stało. Nie dość, że uprawiała seks z prawie obcym facetem to ten jego tekst ją dobił. Gdy dotarł do niej ...

  • Opieka nad małolatami cz. 1

    Mam na imię Tomek i obecnie piszę pracę magisterską na Politechnice Poznańskiej. Mam niewiele czasu, bo całe dnie spędzam w laboratorium a tu taka niespodziewana prośba ...

  • Próba przyjaźni. cz.2

    Obudził się ogromnym bólem głowy, spojrzał na Paulinę i Anitę. Nie do końca pamiętał co się stało w nocy. Cicho wymknął się z łóżka i ubrał się. Wyszedł cicho ...

  • Historyczka u tablicy (miniaturka) cz. 6

    Możecie sobie wyobrazić jak wielka była ma konsternacja… Przerażona wtargnięciem do klasy woźnego zaczęłam się ubierać. Szybko naciągnęłam na pupę spódnicę. I ...

  • Szkoła cz.3

    Dni mijały spokojnie, Paulina uczyła się, spotykała ze znajomymi. Piotra nie mogła dalej unikać. Niestety, grali razem w szkolnym zespole i w końcu musieli mieć wspólne ...

  • Wendy cz.1

    Czy można stracić dziewictwo dwa razy? Teoretycznie nie, a jednak gdy Mark wchodził we mnie na ławce w parku, czułam się jakbym robiła to pierwszy raz. Ale zacznijmy od ...

  • Jak kamyk, cz. 2

    *** Odsunął się ode mnie powoli. Dał mi chwilę głębiej pooddychać z czołem opartym o jego tors. Czułam, że wpatruje się intensywnie w czubek mojej głowy, w której ...

  • Historyczka u tablicy (miniaturka) cz. 7

    Umierałam ze wstydu, kiedy zerwał ze mnie bluzkę, kiedy podciągał mi do góry spódniczkę… kiedy szarpnął majtki i zerwane włożył sobie do kieszeni… Umierałam ze ...

  • Monika polonistka 2

    Patrzyłem jak zahipnotyzowany. Wiele razy zastanawiałem się jak „pani psorka” wygląda nago. Nieraz patrzyłem na nią gdy stała przed tablicą, coś mówiła, słyszałem ...

  • Ten nasz pierwszy drugi raz

    . . znów pędziła na spotkanie... wiedziała, że oprócz chwili poświęconej na załatwienie spraw firmy to spotkanie będzie miało całkiem inny przebieg... Podjechała na ...

  • Kwarantanna. Cześć piąta.

    Jego męskość była naprawdę imponująca jak na osiemnastolatka. Przyjrzałam jej się dokładnie, i to z lekko otwartymi ustami. Widać było, że Daniel dba o higienę. Cała ...