Lisica
Godzina 6 rano dla wielu jest godziną podczas której obracają się na drugi bok, lecz dla Lilly jest to czas wielkiej bitwy, na śmierć i życie… z budzikiem. Lilly jest ...
Godzina 6 rano dla wielu jest godziną podczas której obracają się na drugi bok, lecz dla Lilly jest to czas wielkiej bitwy, na śmierć i życie… z budzikiem. Lilly jest ...
Praca, praca, praca...Dziś znowu niespodzianka.Przyszedł na urząd nowy chłopak i pech chciał, że to właśnie ja dostałem go na kilkudniowe przeszkolenie.Żadna frajda, nie ...
Byłam pewna, że Halinka nie śpi i czeka na mnie, mimo, że trochę czasu upłynęło od chwili, kiedy wróciła do pokoju. Myliłam się. Moja kochana siostrzyczka nie czekała ...
Paweł, zgodnie ze swoją naturą skowronka, obudził się jak zwykle pierwszy. Przesunął się w stronę wezgłowia sofy i usiadł, unosząc kolana i przyciągając nogi do ...
Często referuję materiał tak zapamiętale, że zapominam niemal o bożym świecie… Na przykład gdy opowiadałam o podbojach Bolesława Chrobrego, zaczęłam się rozwodzić ...
Wiem, wiem, miał być tasiemiec, ale widzicie... nie wychodzi. Proszę o łagodny wymiar kary :) *** – Co zamierzasz? – zapytał Sick, kręcąc literatką. – To znaczy? – ...
Pozwoliłem jej chwilę odpocząć. Ale już nie mogłem się doczekać kiedy wejdę w jej pulchną cipeczkę. Mocno przycisnąłem jej pierś żeby poczuć właśnie tę ...
Następny dzień aż do kolacji minął szybko i bez specjalnych wydarzeń. Po śniadaniu miałam zabiegi a po obiedzie udałam się na plaże troszkę się poopalać ...
Wspólne zamieszkanie z dwójką nastolatek, wbrew pozorom, stanowi spore wyzwanie dla kogoś, kto mieszkał dotychczas samotnie. Z trudem oswajałem się z sytuacją, że ...
Uwielbiam fantazjować, że na przerwie między zajęciami, kiedy się niczego nie spodziewam, nagle zostaję napastowana… W najśmielszych snach się tego nie spodziewam! Że ...
Wybrałam się na wczasy do Hiszpanii. Początkowo plan zakładał, że jadę tam z koleżanką, ale gdy Beata się rozchorowała, okazało się że jadę tam sama… Najpierw ...
Czasem na przerwie sama ze sobą gram w grę, którą sama wymyśliłam… Otóż, pozostając w mojej klasie, i nie zamykając jej na klucz… podciągam do góry spódnicę i ...
Po upalnym, przyjemnie spędzonym nago weekendzie, nastał deszczowy poniedziałek. Nowy tydzień, i cała masa rzeczy do zrobienia, i wskoczyć wreszcie w jakieś ubrania. Monika ...
Nowe, nie publikowane jeszcze odcinki! Opowiadania niniejszego cyklu były już od paru lat publikowane na dwóch portalach. Niestety nigdy nie udało się zamieścić wszystkich ...