Erotyczne - str 172

  • Pokuta 10.

    Nie miałem bladego pojęcia, ile czasu minęło. Czułem się jak człowiek, któremu zawalił się dom i siedzi w szoku obok czekając na ratowników. Znałem takie obrazy z ...

  • Alan S. - cz. VII

    Samira oczekiwała, że to Alan jako pierwszy zabierze głos i podejmie temat związany z latami ich dzieciństwa spędzonymi w Polsce. Ale nie doczekała się. Słysząc jego ...

  • „Co to to nie!” – część 29 i 30

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 29 Lidia Mija parę sekund, zanim realizuję, o co biega. Mrugam szybko powiekami, odprowadzając Marianello ...

  • Vanessa

    Vanessa Miało być o moich byłych a tu ni stąd ni z owąd pojawia się jakaś Vanessa. Kim jest i skąd się tu nagle wzięła? Dobre pytanie. Vanessa była dziewczyną z ...

  • Ty, gdy jesteś blisko mnie.

    Najpierw bym leżał przytulony do Ciebie. Głaskałbym Twoje policzki. Nieśmiało dałbym Ci buziaka w czoło. Jeśli byś się nie odsunęła, spoczął by na Twoich wargach ...

  • Cuckold przed ślubem.

    Czekaliśmy na niego w pokoju hotelowym już dobre pól godziny. Przyjechaliśmy wcześniej, by móc się odświeżyć oraz by Arletka mogła się przebrać. Kupiła na tę ...

  • Wyjazd przepełniony seksem cz. 4

    Dzień 4 Obudził mnie hałas dochodzący z kuchni. Wszyscy już byli na dole i walili garnkami przygotowując coś na śniadanie. Kamil jak każdy dzień rozpoczynał od piwa ...

  • Nocna niespodzianka

    Budzę się w środku nocy. W pokoju jest ciemno i cicho ale jestem pewna, że obudził mnie jakiś szelest. Chcąc przekręcić głowę na bok uzmysławiam sobie, że nie mogę ...

  • Drabble — O ruchu posuwistym

    Która pierwsza pójdzie dzisiaj na odstrzał? Przybliżył do lewej ogromną czeluść bezzębną i zaczął ssać. Powoli, ociężale ruchem posuwistym zwiększając szybkość ...

  • Sofonisba, cz. 5

    Nie takiego powitania się spodziewała. Gdy uchyliła cicho drzwi i ostrożnie wsunęła się do pogrążonej w ciemnościach komnaty, gdy uczyniła kilka kroków, posłyszała ...

  • Niebanalni i wolni 4 - Walka o swoje

    Monika rzuciła kuflami o podłogę i wybiegła z baru. Przemek od razu pobiegł za nią, doganiając na zewnątrz. - Ty... Ty... Świnio! Podobało się? Dużo było takich ...

  • Jak zerżnął mnie w dupę Jamajczyk ;-)

    Nazywam się Kacper i w dniu, w którym wydarzyła się ta historia byłem przekonanym o swojej heteroseksualności prawiczkiem. Wszystko miało miejsce na wyjeździe z tatą na ...

  • Czysty Femdom

    -Siad! - rozkazuje Pani, łapiąc na grzywę swojego podwładnego i sprowadzając go do parteru. On opada posłusznie. Właścicielka bez ceregieli pozbawia się majtek, lekko ...

  • Nikczemne elfy (I)

    Tytuł oryginału: „Nefarious Elves” Autor oryginału: RawlyRawls Utwór ten jest fikcją literacką. Wszelkie nazwy postaci, miejsc i zdarzeń są wytworem wyobraźni autora ...