Erotyczne - str 171

  • Historia lasu Lingstoon cz. 1

    Słów kilka wyjaśniających sprawę. Opowiadanie zaplanowane jest na dość długą historię. Erotyka w tekście pojawiać się będzie regularnie(choć dopiero później) i w ...

  • To nie miało tak być – "Wielkie dzięki"

    Wsadziła fajkę w zęby, zadowolona z siebie i z faktu, że nawet w takich warunkach potrafi doprowadzić Cassie do szaleństwa. Była wręcz dumna. W niewielkim pęczku kluczy ...

  • Agent Erotycznych Ubezpieczeń

    Irytujący dzwonek rozdarł ciszę. Wstałam od biurka zawalonego książkami i przewróciłam oczami mamrocząc pod nosem o sesji. Dzwonek zabrzęczał ponownie. - Idę! Już ...

  • Druga Randka

    Email był krótki i konkretny „ Dzisiaj będę w bardzo wyjątkowym dla mnie miejscu. W takim tylko dla prawdziwych mężczyzn. Chciałbym abyś dotrzymała mi towarzystwa. Ale ...

  • Si ku ku si cz. 1

    Wariatki! Spodziewałam się, że na osiemnastkę dostanę od nich jakąś seksowną bieliznę, ale wibrator? I to taki elegancki? Przecież wiedzą, że mam chłopaka! I że już ...

  • Sex z moim chłopakiem

    Z moim chłopakiem, Piotrem, spotykam się już od kilku miesięcy. Mojego poprzedniego partnera natomiast, widziałam po raz ostatni przed około rokiem. Jak więc nietrudno się ...

  • THE BIG SWAP cz. 6

    + Monika Zapowiadał się cudowny weekend siedziałam w aucie razem z Pawłem jadąc do Łukasza i Justyny. Nie było odwrotu i oboje o tym wiedzieliśmy, od dwóch dni czułam ...

  • Miłość z Wrocławia Cz.1

    Nadszedł w końcu ten dzień. Dzień w którym wyruszam do Wrocławia spotkać się z Tobą. Jest godzina 8 rano zaczynam powoli szykować się do wyjazdu pakuje swoje wszystkie ...

  • Koleżanka Ania 2

    Czas do 30 grudnia zapełnialiśmy sobie przesączonymi erotyzmem smsami. Poznaliśmy swoje kolejne fantazje, niektóre tak "chore”, że nigdy nie podejrzewałbym o nie ...

  • GOSPODARSTWO cz. 19

    Tak jak wujostwo zaplanowało tak też się stało, 21 czerwca kiedy jest najkrótsza noc w roku zorganizowali zabawę na świeżym powietrzu. Do gospodarstwa zostali zaproszeni ...

  • Kwiat Lotosu

    Andrew Boock Kwiat Lotosu Przemierzałem ulice malowniczego Torunia późnym popołudniem podziwiając widoki starego miasta, gdy słońce zachodziło ustępując swoje panowanie ...

  • Sanatorium - 2

    Na godzinę siedemnastą miałam wyznaczoną kolację. Jak się okazało stolik dzieliłam z dwoma panami i jedną panią. Pani była dość wiekowa i do tego kompletnie głucha ...

  • Początkujący naturyści

    Odkąd pamiętam zawsze była we mnie jakaś cząstka ekshibicjonisty, nigdy nie miałem problemu z rozbieraniem się w miejscach typu szatnia czy sauna, a ze swoją ex ...