Erotyczne - str 170

  • Pierwsze uniesienia 2

    Do warsztatu dotarłam z lekkimi obawami, ale też mocno podekscytowana. Wiedziałam jak może skończyć się to spotkanie i zastanawiałam się jak to będzie. Co się stanie ...

  • W internacie 2

    W internacie 2. Było jeszcze wcześnie. Ubrał się pocałował jej brzuszek i zabierając flaszki wyszedł przez okno. Madzia chwilę pocierała palcami swoją lekko bolącą ...

  • WYJAZD INTEGRACYJNY

    Z dedykacja dla mojego przyjaciela... Opowiadanie to czysta fikcja Powoli budziła się. Wracała z zaświatów. "Gdzie ja jestem?”. Z wysiłkiem otworzyła oczy. To nie ...

  • Zamężna bizneswoman

    To jeden z tych dni, w których mam ochotę na piwo i przemyślenia. Udałem się do pubu, niedaleko centrum. Znam to miejsce, bywam tutaj w takie dni jak ten, mogę tutaj palić ...

  • Bożek cz. 5

    Większość naszych kontaktów, czytaj zbliżeń, sąsiedzkich bazowała na wzajemnej delikatności. Moja ulubiona sąsiadka tak cudownie reagowała na delikatny dotyk moich ...

  • Nieziemska rozkosz cz.9

    Jego ciepły oddech karku obudził mnie. Na myśl o wczorajszej nocy dreszcze przeszły po moim ciele. Było cudownie, a moje uczucia do niego stawały się silniejsze. Długo ...

  • Miłosne rozerwanie

    Witaj! Mam na imię Karolina i moim chłopakiem jest Michał. Mam też najlepszego przyjaciela. Ma na imię Jacob. Michała uważam za drugą połówkę, Jacoba za brata. Ile razy ...

  • Shame on you Granger XVIII

    Kończymy powoli, jeszcze ze 3 rozdziały przed nami. Długie, falowane włosy rozrzucone na poduszce. Kremowe udo, rozkosznie przerzucone przez jego własne. Ręka ściskająca ...

  • Sanatorium. Marta u chrześniaka cz. 20

    Czułam się w pełni bezbronna, gdy kierował we mnie swój oręż. Mogłam jedynie protestować… prosić. Ale to tylko go nakręcało. Może sugerowałam się dobrem Maksia ...

  • XXXciekawska - Anka cz. 4

    W czasie jazdy powrotnej, drzemała wyczerpana i wsłuchiwała się w swoje ciało, które trwało w błogim letargu. Wszystko na dole bolało ją, ale był to ból z tych - po ...

  • Koleżanka z pracy cz.5

    Nie śpieszyłem się. Nie było takiej potrzeby. Mieliśmy całą noc. Byłem prawie pewien, że oprócz tej nocy mieliśmy ich mieć jeszcze wiele w przyszłości. To wszystko ...

  • Kara za pyskowanie.-Wybawicielka

    Miał nadzieję że po wszystkim Pani Lena da mu już spokój. Przyszedł na lekcję jak zwykle, siedział cicho przez całą lekcję. Ciągle czuł na sobie jej spojrzenia ...

  • Totalna pomyłka cz.6

    Złapałam go za marynarkę i zaprowadziłam po schodach na górę do sypialni. Widziałam, że mojemu profesorkowi się to bardzo podobało. Miał w oczach ogień. Gdy tylko ...