Sylwestrowa para..
Hej... Zapraszam na kolejny, seans. O naszym życiu inntymnym, jak można tak, go nazwać, w naszym przypadku. Wspominałam juz, w którejś, z naszych histori. Że najlepszy ...
Hej... Zapraszam na kolejny, seans. O naszym życiu inntymnym, jak można tak, go nazwać, w naszym przypadku. Wspominałam juz, w którejś, z naszych histori. Że najlepszy ...
Kłębiły mi się różne myśli jak wyjść z tej całej sytuacji w którą się sam wpakowałem, ale nic sensownego nie udawało się wymyślić. Co dalej? Rozwód? E, chyba ...
Przez cały tydzień od ostatniego wydarzenia spotkałem Sylwie na klatce tylko dwa razy, wymieniając się zwykłym uśmiechem i prostym słowem "Cześć". Czułem się ...
Rodzice Karoliny zadzwonili w czwartek że Małgosia trochę pokasłuje. Zdecydowała się takim razie pojechać do rodziców w piątek rano. Ja niestety miałem pilny projekt do ...
Szybko naciągnęłam na siebie kołdrę starając się ogrzać. Czułam że cipka mi płonie, dotknęłam się i wszystko tam pływało. Przypomniałam sobie ręce obcego ...
Dłoń Karola nadal pieściła moją łechtaczkę, utrudniając mi myślenie. Robił to tak sprawnie, że pomimo osiągniętego przed chwilą orgazmu, czułam jak z każdą ...
- Cześć babciu! - krzyknęłam - działo się coś jak mnie nie było? - Ooo już wróciłaś. Jedyne co to dziadek się upił i śpi i Dawid gra w salonie w jakąś grę ...
Skała, głaz, kamień, błoto, strumień, skała, głaz …, no k... w co ja się dałem wciągnąć? Człapię już nie wiem, którą godzinę pod górę. Na początku miałem ...
Były wakacje. Drugi ich miesiąc spędzałem w domu. Robiliśmy częste wypady do pobliskich ośrodków wypoczynkowych w szczególności w weekendy. To był początek sierpnia. Z ...
Siedzę na parapecie mojego okna i patrzę na niebo pełne ciemnych chmur. Obserwuję każdy ruch kropel na szybie, na ich wędrówkę, jak przecierają ścieżki dla innych. Nie ...
Dochodziła 22.00, siedziała patrząc bezmyślnie w telewizor. Mąż obecny ciałem, lecz zupełnie nie duchem, pochłaniał kolejne strony filozoficznej książki. Świat dla ...
Annette odebrała narkotyki od czarnoskórego kolegi i pojechała do mieszkania Davida. Od razu po wejściu posypała mu porządną ścieżkę. Chłopak zwinął banknot w rulon i ...
Zmierzyła mnie wzrokiem od stóp do głowy. Podeszła i pociągnęła mnie za rękę do wanny i weszła powoli. Zaraz po niej weszłam ja. Usiadłam troszkę skrępowana a Ola ...
Będzie dalszy ciąg cz.3 - ale musiałam to wrzucić - z dedykacją dla pewnej osoby Otuliła się frotowym szlafrokiem, którego wyciągnęła z głębi szafy i usiadła na ...