Erotyczne - str 166

  • Nauczycielka i czarnoskóry Big Boss cz. 6

    Bezceremonialnie oznajmił, że chce mnie „zerżnąć w cycki…” Byłam w konsternacji. Oczywiście odmówiłam. Jasna strona mocy tryumfowała. Ale gdy napomknął o szkole ...

  • Nawiedzona Rezydencja (XXVI)

    Tytuł oryginału: „The Haunting of Palmer Mansion” Autor oryginału: Rawly Rawls Utwór ten jest fikcją literacką. Wszelkie nazwy postaci, miejsc i zdarzeń są wytworem ...

  • Wyjazd przepełniony seksem cz. 1

    Hej mam na imię Adam i napiszę tu swoją fantazję. Każda historia ma w sobie nutkę prawdy. Dzień 1 Lato 2014. Planowaliśmy z paroma znajomymi wyjechać gdzieś w te wakacje ...

  • Wizyta cz.1

    Szczęście, że dzisiaj sobota- pomyślała udając się późnym rankiem do kuchni- nikt mi nie będzie przeszkadzać i mam całe 2 dni dla siebie skończyła jeść i poszła ...

  • Jestem suką płatnego zabójcy

    Jestem suką płatnego zabójcy. I złodzieja Choć zwykła ze mnie oszustka, Skradł moje piękne ciało Zapłacił swoim i piko czystym Zapomniałam o wierności I wszystkim ...

  • Nauczycielka i czarnoskóry Big Boss cz. 7

    Nie dotrzymał słowa! Zażądał, żebym wzięła mu do buzi! Zgodnie z podpowiedzią mojej jasnej natury, odparłam, że nie zgadzam się i że w ogóle nigdy tego nie ...

  • Deja Vu III

    Rozdział III Karetka pogotowia przyjechała wyjątkowo szybko. Dwóch młodych mężczyzn i jeden znacznie starszy, wszyscy w granatowych kombinezonach, z wprawą zaczęło ...

  • Korepetytorka 26

    Denerwowałam się przed rozmową z Baranowskim. Bałam się kilku rzeczy. Nie wiedziałam, jak zareaguje na to, co się stało, kiedy był w Warszawie. Tomasz bardzo kochał ...

  • Nie

    Nie potrafił się powstrzymać, była niesamowicie seksowną kobietą, jej krótka spódniczka niesamowicie podkreślała jej cudowne ksztalty, jej piękne pełne piersi szukały ...

  • Księżniczka i bezdomny.

    - Henryku, wysiądę wcześniej. - rzuciła krótko Sylwia. Kierowca zatrzymał Rolls-royce'a i pozwolił jej wysiąść. Od jakiegoś czasu to była naturalna kolej rzeczy ...

  • Erotyczna fantazja

    hmmm, a więc.. Podeszłabym do Ciebie, gdybyś leżał np. na łóżku, ściągnęłabym sobie spodenki i okrakiem usiadła na Tobie.. Ściągnęłabym podkoszulek, a Ty ...

  • Początkująca nastoletnia lesbijka

    Mam na imię Aneta, jestem dziewiętnastoletnią singielką która niedawno rozstała się z chłopakiem. Od kilku lat zauważyłam że równie jak faceci, kręcą mnie ...

  • Zaczyna się niewinnie cz. 1

    -Rozumiem, że mam być po ciebie o osiemnastej? -Wiesz... dzisiaj muszę zostać dłużej. Mamy takie zawirowania w firmie, że do późna będziemy ślęczeć w papierach.-Znowu ...