Noc jeszcze długa
-Naprawdę jesteś w stanie poczekać na mnie? -Głupie pytanie, maleńka. Wiesz o tym doskonale, że na ciebie mogę czekać, ile tylko trzeba -Bardzo cię kocham. -Wiem. A teraz ...
-Naprawdę jesteś w stanie poczekać na mnie? -Głupie pytanie, maleńka. Wiesz o tym doskonale, że na ciebie mogę czekać, ile tylko trzeba -Bardzo cię kocham. -Wiem. A teraz ...
Długo nie mogła zasnąć, rozmyślając nad słowami doradcy. Rzeczywiście, bardziej jej się podobało, gdy klęczała przed nim niż odwrotnie. Czy to czyniło z niej ...
Przed rokiem napisałam to opowiadanie. Ale było za mało rozbudowane. Ta wersja jest o połowę dłuższa. Dodaję teraz myśli bohaterów, co moim zdaniem, znacząco ubarwia ...
– Zenku i co...? Zaliczyłeś mnie… Czuję się teraz taka zbrukana… Ciekawe czy to moje biadolenie, sprawia mu taką samą przyjemność jak mnie? Ale niech czuje się ...
Drugim członkiem załogi nie był człowiek… choć z członkiem też miał coś wspólnego. Ów stwór zwał się Czubajebaka. Miał nawet medal za jakieś zasługi… Mniejsza ...
Obudziłam się na łóżku szpitalny. Nie mogłam sobie przypomnieć jak tu trafiłam, co robiłam wczoraj. Do pokoju weszło dwóch lekarzy. Spojrzeli na mnie i się ...
Nie jestem dziwką, ale zawsze marzyłam o tym, żeby jakiś obcy facet ostro mnie przerżnął. Wybrałam się do klubu, ubrana w krótką miniówkę. Usiadłam przy barze, a ...
54 Kalvin podbiegł i złapał dziewczynę za głowę. - Nic ci nie jest? Uspokój się, to tylko ja. Lisa przestała krzyczeć. Patrzyła na niego nieobecnym wzrokiem. Mamrotała ...
Starzy ludzie mówią, że tuż przed śmiercią czuje się smród palącego ciała, nie wiem skąd wzięła mi się ta pierwsza myśl po przebudzeniu. Uniosłem się na łokciach ...
Starsze małżeństwo naturystów pozna kobietę biseksualną na wspólne wypady naturystyczne i wspólne zabawy. Najpierw niezobowiązujące spotkanie przy kawie, a jak ...
Obudziłem się z bólem i zawrotami głowy. To nie była moja sypialnia. Obok leżała naga Dorota. Piękna jak zwykle, intensywnie pachniała seksem. Zaschnięta sperma ...
A zatem *** Jako skromna dziewczyna pojawiam się na wielkiej gali, gdzie bawi się świat wielkiej polityki i biznesu. Jako że wygrałam prestiżową nagrodę literacką, ja ...
Mój sen był głęboki, ale niestety bardzo krótki. Niechętnie sięgnęłam po wibrujący telefon i wyłączyłam budzik. Miałam ogromną ochotę na ustawienie godzinnej ...
uwaga! opowiadanie może zawierać śladowe ilości wątków rasistowskich i homoerotycznych. czytasz na własną odpowiedzialność. ############### Ostatniego dnia czerwca, nad ...