Zabawa w klubie cz.I
Impreza trwała już w najlepsze. Czułam, że dzisiejszego wieczoru muszę zaszaleć. Słysząc znajomą piosenkę ruszyłam szybko na parkiet. Całkowicie oddałam się ...
Impreza trwała już w najlepsze. Czułam, że dzisiejszego wieczoru muszę zaszaleć. Słysząc znajomą piosenkę ruszyłam szybko na parkiet. Całkowicie oddałam się ...
Wyglądała ślicznie w czarnym gorsecie, podpierającym od dołu ciężkie piersi. Materiał ledwie zasłaniał sutki, odkrywając górną część ich brązowych otoczek. Do ...
Mistrz zabezpieczył ciało Aktora kokonem energii. Laima przyglądała się zwłokom ze sporą dozą nostalgii. Gdyby mogła cofnąć czas, zrobiłaby to natychmiast ...
Po powrocie do mojego domu wziąłem szybki prysznic i położyłem się do śpiącej Ani. Żona przebudziła się z delikatnym uśmiechem przytuliła mnie i zamknęła oczy. Po ...
Raz belferka z sąsiedniej wiochy Założyła wytworne pończochy Wiatr spódnicę zadziera Ależ będzie afera… ............................................. Historyczka spod ...
Rozochocony zająco-królik wielkanocny stał się tak śmiały, że zasadził w mej wilgotnej bruździe swą, tak wielką marchewę!!! Nie zważał, że to dopiero Wielkanoc! ...
Melanż trwał w najlepsze. Cały dzień przegadaliśmy, wciągając kreski i zapijając je alkoholem. Czułam już ten stan „wyjebki” po przeszło dobie bez snu, objawiający ...
Przez kilka dni Paulina unikała Piotrka. Chciała jak najszybciej zapomnieć o tym wydarzeniu. Na lekcji matematyki, nauczycielka poprosiła dziewczynę o zaniesienie ważnych ...
Tego dnia musiałem dłużej zostac w pracy. Zbiegły się dwie dostawy które w dodatku przywieźli zbyt późno aby się wyrobic na czas. Wyszedłem po 20 zmęczony i wkurzony ...
Prostytutka, kurwa, dziwka.... wiele już określeń słyszałam. Nie brałam nigdy ich do siebie, w końcu jestem panią z agencji i wszystkie te nazw są prawdziwe, nie robią ...
--- ZE WZGLĘDU NA (NOMEN OMEN) WAKACJE, KOLEJNA CZĘŚĆ NAJWCZEŚNIEJ ZA DWA TYGODNIE --- Obudziłem się rano z nagą Aga przy moim boku. I sztywnym penisem. Uznałem, że coś ...
Od dobrych pięciu minut wpatrywałem się w pożółkłe kasetony. Nie omieszkałem policzyć pajęczyn – nie tylko tych narożnych. Pierwsza noc w mieszkaniu po niedawno ...
Odmówiłam kilkukrotnie, gdy zapraszał mnie na kolację… Niech wie, że nie tak łatwo ze mną… Martin. Czarnoskóry Big Boss wielkiej korporacji brytyjskiej. Wobec Brexitu ...
Obiecuję, że nie będę już urywała w takich momentach. Wiem, że wielu z Was kipi wtedy ze złości :P Podczas czytania posłuchajcie: Enrique Iglesias - Somebody's Me ...